poniedziałek, 4 lutego 2013

Wianek w stylu vintage.




              Witam:)
                
    Dzisiaj chciałam się Wam pochwalić moim nowym dziełem . Fakt - podpatrzone  z blogu  cat-arzyna , ale wykonane własnoręcznie . 




                                   


       Aby zrobić taki wianek wystarczy :
                  
    * 80 - 100 pożółkłych, starych kartek
    * klej
    * koło wycięte z tektury
    * jakieś ozdóbki - ja wykorzystałam koraliki , wstążkę i obrazek dziewczynki i trochę koronki .  
                  
       Uwielbiam te zabawy z papierem . Wystarczy zrobić ruloniki , spiąć  je  zszywaczem i przykleić do koła wyciętego z tektury. Środek ozdabiamy według uznania. Mój ozdabia dziewczynka vintage.

                                             

        Mój wianek podarowałam mojej psiapsółce , która niedawno otworzyła swój biznes, tak na dobry początek :)





           Brydzia ,  powodzenia kochana . Niech Wam się wiedzie !

                                                             
           Ok , to koniec na dzisiaj . Deszcz pada za oknem , więc bierzcie się do twórczej pracy i "pocznijcie" swoje papierowe wianki. Buziaki! 





                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz