niedziela, 9 kwietnia 2017

" Jestem Aga z Różanej Ławeczki..."


 
Witajcie:)
...tak to ja...wyretuszowana i bez zmarszczek...:)
choć na zawsze stara duchem...
Kochani mam wielką przyjemność opowiedzieć Wam po raz kolejny i chyba już ostatni
 jak się to wszystko zaczęło, jak rodziła się moja Różana Ławeczka...
Kto z Was znajdzie czas i ochotę to zapraszam do najnowszego majowego MM
 ( " Moje Mieszkanie"), gdzie znajdziecie właśnie mnie i moją Różaną..


 
to wielka przyjemność gościć na łamach tej, a jakże poczytnej gazety...
 Kobieta z pasją, to mój ulubiony kącik w  miesięczniku, więc kiedy otrzymałam od Redakcji zaproszenie na sesję zdjęciową z przyjemnością skorzystałam...
wiele z Was już tam było, dziś i ja tam jestem...:)
duma i radość mnie rozpierają i nie będę tego ukrywać...skaczę z radości...


 
cała sesja to fajna przygoda i zarazem wspomnienie, które będzie ze mną już na zawsze...
w  tym miejscu chciałabym podziękować ekipie Marty za dużą cierpliwość i wyrozumiałość:)


 
najbardziej cieszę się, że możecie zobaczyć moją Pracownie, w której spędzam tak wiele czasu,
 w której powstają moje Różane Twory...która powstała w piwnicy, w miejscu tak nietypowym...
o reszcie doczytacie...



 
W gazecie znajdziecie również pomysł na romantyczne, babcine okienko, które specjalnie dla Was przygotowałam na tę okazję...
 to stara rama, którą dostałam od Znajomego...
przepis na wykonanie w MM

 
a teraz już na sam koniec, zacytuję siebie z Instagarama :
" Chciałabym Wam podziękować za wszystkie przemiłe słowa i gratulacje jakie od Was otrzymałam  ...To dla mnie bardzo ważne, bo choć Wszyscy Jesteśmy porozsiewani po całym świecie to Różana jest tym miejscem, które nas łączy... moje serce przepełnione jest radością i szczęściem, nie pytajcie czy się to mieści?:) u mnie tak:) czuję wdzięczność za to, że Jesteście ze mną i mam od Was takie wsparcie..."
ściskam Was mocno i życzę Wam przyjemnego wieczoru...
Pamiętajcie Marzenia się spełniają, a Różana jest tego żywym przykładem...
 
 
Buziaki
Aga z Różanej



33 komentarze:

  1. gratuluję z całego serducha, zasłużyłaś a gazetkę na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już czytałam, pięknie u Ciebie. Gratuluję!!! Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog czytuje już od dłuższego czasu i kiedy kupiłam gazetę bardzo się ucieszyłam, że mogłam udać się do Twojej klimatycznej pracowni i zobaczyć gdzie realizujesz Swoje pomysły. Gratuluję z całego serca. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam się do gratulacji. Gazetkę mam jak zobaczyłam artykuł to od razu wiedziałam że to o Tobie. Cieszę się że znam chociaż w blogowym świecie taką osobę jak Ty :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale, bardzo się cieszę, niech taki talent wszyscy poznają. Wyglądasz pięknie i ten fartuszek "pastereczki"-uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, wczoraj czytałam gazetkę i od razu uśmiechnęłam się od ucha do ucha, jak Cię zobaczyłam!!! Gratuluję!!! Wspaniale odkryłaś przed czytelnikami kawałek swojego magicznego świata :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję jeszcze raz Aga i powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś kochana jeszcze raz gratulacje...Tak masz prawo się cieszyć,radować i nie ukrywaj tego....bo niby dlaczego nie...jesteśmy ludźmi i wiele spraw i rzeczy powoduje u Nas na twarzy uśmiech i szczerą radość w sercu i na duszy...Gazetkę tak jak wspomniałam na IG ,przeczytałam jednym tchem...Wiesz ja to jestem wzrokowcem i pierwsze przejrzałam zdjęcia(szczegółowo)...,a dopiero później poczytałam o Tobie i Twojej twórczości...Do artykułu o Tobie non stop powracam...bo jesteś Ty i Twoja pracownia i Twój domek dla mnie wielką inspiracją....A,że z piwnicy pracownia...no i co z tego większość tak ma...U mnie też z piwnicy powstaje pracownia(już jest,ale jeszcze ją dopieszczam ;) Pozdrawiam i buziaki ślę :)
    Ps.zmieniłam podpis..czyli Piękne Drobiazgi to ja Agata(Agaciol2) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przeczytam.Miło "posłuchać" spełnionej,szczęśliwej i tak niezmiernie ciekawej osóbki,jaką jesteś.Bardzo Cię podziwiam i cieszę się Twoją radością:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjj moja młodziutka Różana cudnie się wszystko czytało no i oglądało! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne gratulacje Kochana, nikt tak jak Ty na to by się znaleźć w gronie Kobiet z Pasją nie zasługuje:-)))))
    Ja niestety nadal swojego egzemplarza gazetki nie posiadam, ciągle kioski nie po drodze, ale myślę, że na święta już swój numer zdobędę:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Ci kochana, pięknie u Ciebie, fajnie, że można bliżej poznać i przyjrzeć się miejscom, gdzie powstają przedmioty z duszą, które tworzysz. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach jak cudownie u Ciebie, piękny klimat! Gratuluję. Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Moja Droga :) Cudowna nowina ! Bardzo zasłużone wyróżnienie ! Na pewno kupię gazetkę :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W moim kraju nie moge dostac tej gazety ale to nic , bede zagladac na Twojego bloga. Gratuluje !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się ucieszyłam, gdy tylko Cię tam zobaczyłam. Cudowna TY, cudowny dom, Twoja pasja- Aguś wiesz, że Cię uwielbiam!!!!
    GRATULACJE!!!!
    buziaki i wspaniałych Świąt dla całej waszej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sesja, gratuluję! Przy okazji pozostawiam życzenia Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielkie brawa! Nie mam jeszcze majowego numeru MM, ale na pewno nie przegapię. Miło Cię zobaczyć ;)
    Radosnych Świąt! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje Agnieszko!
    Radosnych i spokojnych Świąt!
    Pozdrawiam serdecznie-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Aga wielkie gratulacje , podziwiam twój blog i Twoje osiągnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakupiłam z większą niż zwykle radością ten numer i mogę tylko westchnąć w zachwycie:-) Pracownia piękna! Cieszę się, że mam te możliwość, by tutaj do Ciebie zaglądać:-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam, czytałam... Jak tylko zobaczyłam Cię w MM, zaraz kupiłam gazetę. Gratuluję z całego serca, bo rzadko kto, tak jak Ty (w moim mniemaniu) zasługuje na "rozkładówkę" w gazecie wnętrzarskiej. Piękna kobieta, o pięknej duszy, tworząca piękne rzeczy. To najwspanialsze marzenie, które ziściło się.
    P.S. Najbardziej urzekł mnie Twój... fartuch z ogromniastą kieszenią. :-)
    Pozdrawiam. Ola M.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmarszczki? Jakie zmarszczki. Ja żadnych nie widzę i chyba nie z powodu retuszu. ;) Gratuluję bardzo fajnej publikacji.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wcale mnie to nie zdziwiło, bo Twój dom jest skarbnicą inspiracji i zachwyca w każdym szczególe :) Gartuluję Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj Agnieszko :) Od jakiegoś już czasu obserwuję Cię na instagramie ale dopiero dziś zobaczyłam, że prowadzisz też bloga :) Jak tu Kochana pięknie :) Będę już zaglądać częściej bo uwielbiam Twoje prace a dom masz no bajka :) Nic dziwnego, że zaprosili Cię do tej gazetki bo jak najbardziej zasługujesz :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Brawo!
    Talent,serce, piękno. ..

    OdpowiedzUsuń
  28. Brawo!
    Talent,serce, piękno. ..

    OdpowiedzUsuń
  29. Trafiłam tutaj przypadkiem, ale od razu zauroczył mnie klimat bloga, te piękne rzeczy, które tworzysz... w dodatku wyczytałam, że tak jak ja jesteś ekonomistką :). Ja swoje marzenia odłożyłam na dłużej, ale powoli też zaczynam je spełniać. Z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać i może gdzieś jeszcze uda mi się zdobyć MM :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Na jakiś czas zapomniałam o blogach, o swoim, innych... A tu przeglądając MM zobaczyłam Różaną Ławeczkę!! Pięknie u Ciebie, podziwiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny dom, wspaniała Ty, cudna pasja...Gratuluję Ci Agnieszko!!! Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super u Ciebie.
    pozdrawiam i śle uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję! Jutro kupię i już zacieram ręce z ciekawości!

    OdpowiedzUsuń