wtorek, 11 czerwca 2013

Renowacja rzeczy starych lub mniej przyjemnych i vintage wręcz odwrotnie:)



Witam:) 
RENOWACJA- odnowienie, odświeżenie rzeczy, które kiedyś cieszyły się świetnością. Oto pokrótce 
nasze kolejne słowo , tym razem na R.

 VINTAGE to kierunek, który na rynku jest od parunastu lat. Tutaj nowe rzeczy przerabia się, stylizuje na rzeczy stare, zużyte, przetarte. 

Do rzeczy:)
 Na samym początku, kiedy założyłam mojego bloga pisałam Wam, że bardzo lubię, kiedy rzecz, która już dosyć "zmęczona" istnieniem trafia do moich rąk i 
mogę jej wtedy nadać świeży, a czasami postarzony styl ( czyli pogodzić te dwa kierunki, o których pisałam wcześniej).

No i do mojej pracowni wpadło parę takich owieczek:)

Taca, która kiepsko prezentowała się w swoim stary kolorze.


 zmieniła kolor na biały, świeży, a napis



Home sweet home



który przelałam na materiał dodał jeszcze delikatnego smaczku.
W gruncie rzeczy efekt końcowy był zadawalający, a co
najważniejsze podobał się właścicielce.


 Samotna puszka też znalazła swoje miejsce po odnowieniu



 ...i stolik, który był bardzo podniszczony, skorzystał na swoim wyglądzie :)

Kiedy porozglądamy się dookoła siebie znajdziemy na pewno wiele rzeczy, które 
mogłyby znaleźć swoje miejsce w naszych domach, tylko są
opuszczone i samotne.
Wystarczy pomysł i trochę inwencji twórczej i na pewno
słońce zaświeci nad "brzydalem"- a wtedy
jaka radocha:)
Polecam.

Na mnie czeka noga od starej maszyny do szycia SINGER, i szafa do sypialni.
Obydwa przedmioty są u mnie dosyć długo, ale czasu jakoś brak.
Może w końcu ruszę do pracy, bo nie mogę doczekać się efektu końcowego.
Nie omieszkam przedstawić Wam moich skarbów:)

6 komentarzy:

  1. Stolik suupeerrr!!!!! Ja też mam nogę od maszyny i myślę co dalej może jakiś mały stoliczek przy ścianie pod lustrem ....zobaczymy :) Renowacje super czekam na tą starą szafę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO:) Szafa jest zajefajna, ale czasu brak, a nie chcę jej zrobić byle jak. Ma wielkie lustro i szybki. To nie ,że nie pasuje do całości, całość będzie musiała pasować do niej:)

      Usuń
  2. Ona:
    stolik świetnie odnowiony,pozostałe rzeczy również, moim zdaniem w tylu shabby chic. Uwielbiam takie przedmioty bo tworzą "klimat" w domu, masz talent :) i dobry gust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shabby chic to bardzo dobry kierunek określający moje przygody z meblami, które mają duszę. Cieszę się na słowa uznania, bo w dzisiejszym świecie pełnym zakłamania zaciera się linia między prawdą a obłudą. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Bardzo ładny koszyczek, ja przemalowałam wiklinowy chlebak na kremowo, ale chyba jeszcze pociągnę go suchym pędzlem. Twoja kreatywnośc widzę nie ma granic:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki:)Wiklinowy chlebak, ach na pewno by mi się przydał:)


      Usuń