piątek, 15 listopada 2013

Wieniec rzymski na nadchodzące Święta...





Witajcie moje Kochane...:)
To, że bardzo się cieszę na każdy Wasz wpis to już wiecie, ale
jak odpowiadacie na moje posty, to już dla mnie wielkie wyróżnienie...:)
Dziękuję:):):)

Za mną kolejne warsztaty florystyczne...
dzisiejszy temat to...

WIANKI ADWENTOWE

praca była bardzo owocna
wiłyśmy wianki ze słomy własnoręcznie...
całkiem fajna zabawa, a przy okazji zawsze można zaoszczędzić 
parę groszy na podkładzie:)
(chociaż prawdę mówiąc ja wolę pracę na gotowym podkładzie...)







pracowałyśmy w pocie czoła...


 wianki Agatki...





wianki Marty...







chciałam dodać, że świece wykonała Agatka samodzielnie...
zdolna bestia...
a pachniały cudnie CYNAMONEM...

wianek Agnieszki...




i na końcu MÓJ...
jak zwykle prawie drewniany:)
główną rolę grały szyszki i sznurek...











fajnie jest coś porobić razem...
tak jak ostatnio, jedna  praca różniła się od drugiej...
nie było powielania...
każda miała w swojej głowie własną wariację, której
rzetelnie się trzymała...

jeszcze tylko 38 dni do WIGILII...




Buziaki:)

16 komentarzy:

  1. Rózana Ławeczko, jakie piekne wianki pokazujesz, cudaśne, wspaniale i nie umiem wybrać najpiekniejszego wszystkie mają to ciś....Świece cynamonowe, przepiekne:)))Pozdrawiam Cie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się świece są przepiękne, a jak pachną już sobie takie zamówiłam...:)
      Buziaki:)

      Usuń
  2. Wianki śliczne !!! a te świece cynamonowe są ekstra jeszcze własnoręcznie wykonane !!! Super :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. To za tobą kolejna dekoracja świąteczna.Lubię wianki na drzwi.Twój jest bardzo ładny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten Twój wianek ...pięknie się prezentujena drzwiach:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna foto-relacja:-) A wianuszki oczywiście pierwsza klasa:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wianki! Razem super się pracuje, można pożartować, pośmiać się, super sprawa!

    Nie straż tym odliczaniem!!!!! ja jeszcze w lesie z pracami na święta.. :( ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianki cudne a warsztaty to świetny pomysł, praca w grupie jest bardzo przyjemna, wesoła i inspirująca, nieraz uczestniczyłam, ale obecnie brakuje mi czasu a u mnie w domu kultury odbywają się często o różnej tematyce:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To święta prawda razem jest zawsze raźniej i praca szybciej idzie:)
      Buziaki:)

      Usuń
  8. Prześlicze wianki! Twój jest zachwycający....pięknie prezentuje sie na drzwiach:)

    OdpowiedzUsuń