piątek, 22 stycznia 2016

Pamięć o Nich nigdy nie zatrze się w naszych sercach...


" Dla Całego świata możesz być nikim, dla kogoś możesz być całym światem"
             Mały Książe
Witajcie:)
Co roku o tej porze mamy najcudowniejsze święto
ŚWIĘTO BABCI I DZIADKA
i choć nie wszyscy Ich mamy, to pamięć o Nich nigdy nie zatrze się w naszych sercach...
w Pracowni z tego powodu  małe zamieszanie, oto kilka propozycji, które wykonałam na specjalne zamówienia moich różanych Gości...
 napisy BABCIA i DZIADEK

 napisy są wycięty z dwucentymetrowego drewna, zabarwiłam je bejcą w kolorze antyku, dało to naturalny kolor drewna, bo przecież biel nie zawsze musi dominować...




drewniane kwiaty
od 35cm, po 25 cm i 20 cm



 różane tabliczki szczęścia
tym razem poszalałam i ozdobiłam je gipsowymi różami, które




przyciemniłam patyną, która w mojej Pracowni służy mi na wiele sposobów, dzięki niej mogę przedmiot zupełnie niepozorny" przenieść" w czasie...

 

zakładka do książki
Babicie lubią czytać, przynajmniej te które znam, czytają nawet bardzo dużo, więc
 taka retro zakładka przyda się w 100 procentach
  
 

na wieczną pamiątkę...

 

drewniane klocki z buziami szczęśliwych Wnucząt to bardzo oryginalna pamiątka i podarunek dla Babci i Dziadka


każdy klocek ma buziaka, imię i datę urodzin Wnuczki lub Wnuka,
to taka niezapominajka :)


a tutaj prezent dla Pana Dziadka uwielbiającego naprawiać stare radia
piękny symbol-pamiątka tabliczka - obrazek


no i ukochane serca...


oczywiście w tych dniach nie mogło zabraknąć też żywych kwiatów,
mini różyczki z Różanej w naczyniach

 

ufff...miło kiedy mogę wywołać swoimi Różanymi tworami uśmiech na twarzach, a czasami też łzę 
naszych Ukochanych Babć i Dziadków
taka praca ma wtedy sens i czuję, że jestem właśnie w tym miejscu, w którym powinnam...
 czuję się spełniona i mogę z czystym sumieniem
zaparzyć sobie małą czarną z big pianką, zasiąść przed laptopem i napisać do Was...


Buziaki
Aga z Różanej

















20 komentarzy:

  1. Prawdziwe dzieła sztuki:-) Pomysł z klockami i wnuczętami bomba:-) I te kwiatki:-)
    Super:-)
    Pozdrawiam Cię zdolna Kobieto:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anitko:) starałam się, bo przecież to Dziadkowie!!!
      Buziaki:)

      Usuń
  2. rewelacyjne prezenty i pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pewna, że wszystkie babcie i wszyscy dziadkowie będą zachwyceni takimi prezentami!! Świetna "robota"Aguś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokazałaś prześliczne prace! A klocki są po prostu rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga prace po prostu przepiękne. Fantastyczne pomysły i całe twoje serce w nich :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie wspaniałe dzieła. Pełne duszy i dobrego klimatu. Szczególnie zachwyciły mnie klocki z wnuczętami. Wspaniały pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wszystko, takie od serca, ale te klocki ze zdjęciami czy ramka z radiem świetna.Pozdrawiam Cię cieplo:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i stylowe prace przygotowałaś na tu wyjątkowe święto. To prawda, że trzeba zawsze pamiętać, gdy się ma i już nie ma.
    Ja swoich praktycznie nie znałam, bo odeszli gdy byłam małą dziewczynką. Znam ich bardziej z opowieści rodziców.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pamiątki dla naszych najukochańszych babć i dziadków. Moi są już tylko w mojej pamięci. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, na zawsze pozostaną w naszych sercach... Śliczne upominki dla babć i dziadków. Jak zawsze kochana bardzo mi się wszystko podoba.
    ściskam Cię bardzo cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga piękne prace....Moi dziadkowie i babcie już tylko w pamięci...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Upominki dla Babć i Dziadków rewelacyjne...z pewnością zachwycą obdarowanych :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowności Aguś, cudowności:))) Cóż mogę powiedzieć - spełniłaś swoje twórcze zadanie idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ inspiracji! Co praca to ładniejsza:))) Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace i te cudne różyczki!Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń