środa, 28 sierpnia 2013

Liebster Blog Award dla Różanej Ławeczki...

...ten banerek sama sobie stworzyłam z  okazji nominacji :)


Dziękuję, dziękuję, dziękuję ...
za kolejne, ale jak ważne wyróżnienie:)

A podziękowania składam na ręce

 która

Różanej Ławeczce 

je przyznała.
Cieszę się i dziękuję bardzo za tę nominację:)



Czuję się wyróżniona za to co robię i dlatego chciałabym również 
wyróżnić 11 blogów, które uważam za 
równie interesujące i inspirujące mnie do dalszej pracy...
Przykro mi Madziu, że nie mogę i Ciebie też dopisać, ale
takie są reguły tej nominacji...

A oto pytania Madzi, na które odpowiadam...

  • Co daje Ci pisanie bloga?
  • Chciałabym, aby mój blog, był w pewnym sensie miłym wytchnieniem po
  • przepracowanym dniu. Azylem  na smutki i radości.
  • Fajnie się dowiedzieć, że czytając Różaną siadacie i pijecie sobie herbatkę:)
  • Każdy komentarz od Was jest dla mnie miłym argumentem, by
  •  robić to dalej.

  • Co daje Ci najwięcej radości w życiu?
  • Pasja to radość, radość to pasja...
  • no i moja kochana rodzinka:)

  • Twój ulubiony kolor?
  • Biel, granat, szary...

  • Ulubiona książka to...
  • Każda książka, którą przeczytam do końca to ta najlepsza, ale
  • POCZWARKA  Doroty Terakowskiej,
  • pozostanie mi  w pamięci do końca moich dni...

  • Gdybyś mogła wybrać kraj, w którym 
  • zamieszkasz, jaki to by był?
  • Włochy-Toskania
  • Dom obrośnięty winoroślą i mały tarasik z zielonymi oknami... ach...

  • Twój największy autorytet?
  • Moi Rodzice...
  • To dzięki Nim jestem dziś silna na wszystko czego doświadczam...

  • Wolisz komedię, czy melodramat?
  • Jeśli miałabym wybrać to wolę melodramat, chociaż bardziej
  • wolę thriller psychologiczny

  • Ulubiony film?
  • "Efekt motyla"(Ashton Kutcher)

  • Co Cię inspiruje?
  • MYŚL -Co mam dzisiaj do zrobienia:)

  • W wolnym czasie najchętniej...
  • to u mnie deficyt, ale może spacer po lesie...

  • Twoje największe marzenie?
  • Nie mogę powiedzieć, bo... 
  • wypowiedziane MARZENIA się nie spełniają:)

Ufff... przebrnęłam,
...
 starałam się odpowiadać tak, byście
mogły mnie bardziej poznać:)

A teraz ja nominuję  11 blogów, które
mam nadzieję, że przyłączą się do zabawy...


 ...to






http://poprostuvintage.blogspot.co.uk/

http://decoupageico.blogspot.com/

http://utkanezpasji.blogspot.com/

http://kleksowy.blogspot.com/

http://frankowyzakatek.blogspot.com/

http://nietylkoroze.blogspot.com/

Oto pytania dla Dziewczyn od Różanej Ławeczki:)


  1. Coś co zrobiłaś z myślą tylko i wyłącznie o sobie...?
  2. Czego się boisz...?
  3. Co pomaga Tobie pokonać smutki...?
  4. Sukienka, czy spódnica...?
  5. Twoje miejsce zapomnienia...?
  6. Tradycje jakie wyniosłaś z rodzinnego domu...?
  7. Wolisz coś mieć, czy coś przeżyć...?
  8. Twoje życie jest ...
  9. Słodko, czy wytrawnie...?
  10. Twój talizman...?
  11. Co daje Ci radość życia...?
Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi:)

 Wiem, że zabawa ta jest czasochłonna dla niektórych, ale 
myślę sobie, że może przez to 
dajemy coś innym.

 Dziękuję już z góry, za przyjęcie nominacji od 
Różanej Ławeczki:)


Ps. Pamiętajcie by poinformować nominowane blogi o wyróżnieniu:)

Buziaki:)


28 komentarzy:

  1. Gratulacje. W pełni zasługujesz na to wyróżnienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, śliczny banerek ,z przyjemnością zawieszę go u siebie.Na pytania odpowiem przy nadażającej się okazji, bo niestety mam trudności z nominacją blogow , bo nie każdy chce brać udział.Dziękuję za nominacje:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to prawda, ale najważniejsze, że my potrafimy się bawić i jeszcze nam się chce:) Buziaki

      Usuń
  3. Miło dowiedzieć się coś o Tobie ;) a i przy okazji dziękuję i ja za zauważenie. Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Różana Ławeczko składam Ci gratulacje, gdyż w pełni odzwierciedlasz na blogu swoje pasje i talenty - zatem jesteś wspaniale nagrodzona. Dziękuję równocześnie bardzo serdecznie za Twoją nominacje dla mnie, która jest mi baaardzoooo miła;))) Oczywiście wezmę udział, tylko musze pogłówkować nad pytaniami, Wasze są niezmiernie elokwentne i nawet odpowiedzi wymagają przemyśleń.....ale to jest fajne.....bo nas odkrywa, zbliża i wiąże, pozdrawiam Beata:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Beatko, powiem tak spędziłam na tym poście całe 4 godz. nie chciałam, by był nijaki, bo jak za coś się biorę to z sercem. W końcu to, że tu jesteśmy i ludzie chcą to czytać i oglądać, do czegoś nas zobowiązuje:) A więc nie żałuję czasu tylko cieszę się, że przyjmujecie to za dobrą kartę.
      Piszesz, że ta zabawa w pewnym stopniu Nas odkrywa, zbliża i wiąże...i oto mi chodzi.byśmy wszystkie nawiązały miły kontakt z sobą...
      Buziaki:)

      Usuń
  5. Dziękuję Kochana za nominację:) Jest mi ogromnie, ogromnie miło:) Ciesze się także, że korzystasz z moich grafik, Twoje prace sa przecudne, seria bieli i niebieskości zachwyciła mnie:) Uwielbiam to połączenie, jest takie błogie:) Pozdrawiam, dziękuję.....Izabela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że przyjęłaś nominację:) Dziękuję. Buziaki

      Usuń
  6. Serdecznie dziękuję za nominację. Bardzo mi miło, że wyróżniłaś mojego bloga. Jak tylko znajdę chwilkę postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania. Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że bawisz się z nami:) Dziękuję i przesyłam buziaki:)

      Usuń
  7. Gratuluję nominacji, życzę Ci spełnienia marzeń i małego domku w Toskanii dwa miesiące w roku :))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje pięknie za nominację, a przede wszystkim Tobie gratuluję wyróżnienia.
    Nie wiem czy sobie z tym wszystkim poradzę (mam już zaległości z innymi wyróżnieniami) ale będę próbować.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ławeczko romantyczna, gratuluję ci wyrożnienia:) Miło było przeczytać kilka słów o tobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że odwiedziłaś Różaną... Buziaki

      Usuń
  10. Skoro marzysz o domku w Toskanii, to mam nadzieje, że oglądałaś piękny film " Pod słońcem Toskanii" albo czytałaś książkę pod tym tytułem Frances Mayes, jeśli nie to polecam ale wtedy to już całkiem przepadniesz!!! Pozdrawiam i mam pytanie jaki banerek zamieścić na blogu, ten z napisem liebster..... czy Twój autorski ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek wybierz sama:) A film i książka opanowane do perfekcji ha ha ha , nawet polecam na Różanej...czekam na Twoje "odzwierciedlenie"...Buziaki

      Usuń
  11. Kochana gratuluję z całego serca wyróżnienia :) dziękuję za pamięć o mnie, ale z powodu bardzo, bardzo okrojonego czasu muszę zrezygnować, mam nadzieję,że nie urażę Ciebie i mi wybaczysz...podzielam Twoją miłość do Toskanii...polecam fantastyczną ksiązkę- Dom w Toskanii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, wybaczam, ale tylko dlatego, że rozwijasz swoje marzenie ha ha ha ... Buziaki

      Usuń
  12. łał!!to naprawdę mnie zauważyłaś:)dziękuję!!
    i Tobie gratuluję wyróżnienia,pięknie tworzysz!!

    niestety będę mieć problem z 11 blogami...wiele z moich ulubionych nie przyjmuje wyróżnień.

    Dziękuje raz jeszcze i oczywiście ogłoszę to nie długo u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nominacji.
    Miło jest spotkać na swojej drodze ludzi ,którzy czują podobnie jak ja .Twoja Różana Ławeczka to miejsce ,które mnie inspiruje .To także miejsce gdzie spotykam osoby ,które łączą podobne pasje .Tyle tu serdeczności...Działają one chyba jak narkotyk bo odwiedzam Cię z ogromną przyjemnością ,podziwiam prace ,czytam komentarze sympatycznych gości.
    Ogromnie dziękuję za nominację dla " Po prostu vintage ". Jest dla mnie wielkim i bardzo miłym zaskoczeniem .Wprawiła mnie w dobry nastrój. Z wielką ochotą przyłączę się do zabawy zatem Twoje ciekawe pytania nie pozostawię bez odpowiedzi .
    Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja droga, ślicznie dziękuję Ci za wyróżnienie...to bardzo miłe choć ja nie uczestniczę w wyróżnieniach. Będę jednak na sercu pamiętać ,że ja i mój blog ma dla Ciebie jakieś małe znaczenie :) DZIĘKUJĘ ! Odwzajemniam te uczucia.

    OdpowiedzUsuń