sobota, 10 stycznia 2015

...jak zawsze spóźniona...





Witajcie:)

nie wiem od czego zacząć...może od tego, że bardzo się za Wami stęskniłam...
DZIĘKUJĘ Wam za życzenia i za miłe słowa pod adresem Różanej...
tyle się przez ten miesiąc zadziało, że długo by opowiadać...
w wielkim skrucie

oficjalnie ruszyła PRACOWNIA " RÓŻANA ŁAWECZKA"

wszystko stało się tak szybko i w takim zamieszaniu świątecznych przygotowań i zamówień, że
nie miałam nawet czasu przysiąść i Wam się pochwalić...
ubolewam nad tym, ale mam nadzieję, że jakoś to Wam wynagrodzę...
przede wszystkim

DZIEKUJE za życzenia, prezenty i kartki...

Dusi z Syndrom Kury Domowej
za piękną rozetkę, która jest ozdobą mojego kuchennego królestwa:)



i za cudne gwiazdki ...



 Madzi z Nitki Ariadny
za przepiękną kartkę z życzeniami, haft przecudny:)


 Edycie z Decorre masa solna
za cudnego różanego Aniołka, który wzbogacił moją domową galerię Aniołów



Beatce z Utkane z pasji
za cudny fartuszek w róże...
Kochana jest ze mną wciąż...




Dorotce z Nutka nostalgii
za magiczne anielskie skrzydła...




wiem, że już późno z niektórymi moimi podarunkami dla Was, ale
 jak obiecałam, słowa dotrzymuję i gonię na pocztę, by wszystko powysyłać...

...

wiem, że już nie nadgonię czasu ...
co prawda wpadałam na krótko do niektórych, ale
 to nie to samo kiedy wiem, co tam u Was "piszczy"...
ale chociaż złożę Wam spóźnione, ale bardzo szczere życzenia noworoczne,

niech Wam się spełnią wszystkie marzenia te małe i te ogromne, bo marzyć trzeba,
one są naszym napędem do działania i mocą na lepsze jutro...
życzę Wam również zdrówka, bo ono jest najważniejsze...
reszta przyjdzie sama...
niech Wasze rodzinne życie płynie w spokoju i radości

Aga z Różanej Ławeczki:)



 
















Buziaki:)

59 komentarzy:

  1. Tobie również samych wspaniałości w Nowym Roku :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana i cieszę się, że nie zapomniałaś o Różanej :) BUZIAKI :)

      Usuń
  2. Myslalam o Tobie dzis, zastanawialam sie gdzie sie obracasz :-) dobrze, ze juz jestes!! wszystkiego dobrego w nowym roczku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak się cieszę, że Jesteś :) bałam się tego powrotu, czy ktoś jeszcze tutaj zagląda? Warto wracać, kiedy Wy jesteście!
      Buziaki :)

      Usuń
  3. pięknie tu u Ciebie:)
    wszystkiego dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana :) Bardzo się cieszę, że Jesteś na Różanej Ławeczce :)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  4. och jej :) po takich fotkach spóźnienie usprawiedliwione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Różanej Pracowni! Czasem potrzeba czasu aby wszystko ogarnąć więc nieobecność usprawiedliwiona. Piekne prezenty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Paulinko...nie sądziłam, że papierzyska tak mnie pochloną...a na tworzenie tak było mało czasu...teraz juz chyba będzie lepiej...buziaki :)

      Usuń
  6. Wiesz, że wspieram Twoje działania całym sercem:) Śliczne ujęcia, dodatki no i prezenty. Niech szczęście będzie u Ciebie stałym gościem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, oj tak:) dobrze, że czas mojego niebytu nie zrobił spustoszenia:) cieszę die, że Jesteś :)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  7. Gratulacje Aguś! Dobrze, że już jesteś:) Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję :) nawet nie wiesz jak się cieszę, że znów jestem z Wami:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  8. I Tobie Aguś niech się spełniają wszystkie marzenia. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana...w ostatnim czasie tyle marzeń spędziłam, że chyba wyczerpana limit mi dany:) ale co tam spróbuję dalej i może się uda:)
      BUZIAKI :) fajnie, że Jesteś :)

      Usuń
  9. Agniesiu, samych wspaniałości z Nowym Rokiem!
    Trzymam kciuki, gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, że Jesteś, dziękuję również za życzenia:)
      Buziaki:)

      Usuń
  10. Ciesz się, spełniłaś Swoje kolejne Marzenie - to jest sukces radość osobiście uwielbiam czytać o szczęściu innych wtedy wiem ,że warto walczyć o swoje , cieszę się ,że mam mały wkład w Twoją radość - miło mi bardzo, a na Nowy Rok pozytywnego myślenia , i wspaniałych twórczych prac w Różanej Pracowni pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Dusiu nawet nie wiesz jaką radości mi sprawiłaś, ja też nie zapomniałam o Tobie tylko zamieszanie wokół Pracowni tyle czasu mi pochłonęło, że dopiero teraz nadrabiam wszystkie zaległości, a jest ich sporo, uwierz...
      Jeszcze raz Dziękuję i przesyłam buziaki:)

      Usuń
  11. Aga a czy Twoja pracownia istnieje też wirtualnie? pozdrawiam i wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) niestety nie, ale mam pewien plan, który muszę wprowadzić w życie...na razie można zamawiać na jaga9033@wp.pl lub @ Pracowni Różanej: RozanaLaweczka903@wp.pl, zapraszam...
      Buziaki:)

      Usuń
  12. Super, że już jesteś!:)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)
    ps. a moja karteczka dotarła do Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kochana:) z przykrością muszę przyznać, że niestety nie...ale bardzo Ci dziękuję :) czasami Pan Listonosz skraca sobie drogę i zostawia u sąsiadów, Ci z kolei zapominają przekazać...tak sobie myślę, ale nie twierdzę, że tak było...jeszcze raz dziękuję i cieszę się, że Jesteś z nami na Różanej Ławeczce :)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty otrzymałaś :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pamięć i za to, że zaglądasz :)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  15. piękne prezenty otrzymałaś!
    życzę wielu fantastycznych pomysłów do zrealizowania w pracowni! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję bardzo :) mam nadzieję, że dam radę:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  16. Wszystkiego dobrego tak w życiu osobistym jak i w nowym biznesowym przedsięwzięciu !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana...na razie na brak pracy nie narzekam i oby tak dalej:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  17. Same cudeńka :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na Różanej Ławeczce :) dziękuję za zaproszenie, zaraz wpadnę na rewizytę:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
    2. Cały czas przegląda Twojego bloga i naprawdę same śliczności,zostaje tu na dłużej ;) obserwuję

      Usuń
  18. Czekałam i doczekałam. Za rzadko się pojawiasz kochana, a fani czekają. Same wspaniałości, zazdraszczam po cichu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, poprawię się na pewno...zamieszanie jakie ostatnio wokoło mnie się dzieje, doprowadza mnie do obłędu, moja przyjemność zamieniła się w mus...a to wcale nie fajne...biurokracja w Polsce mnie powala...ale dam radę :)
      Buziaki i dziękuję, że Jesteś Kochana:)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i Tobie życzę samych przyjemności w tym 2015 roku...spełnienia marzeń, bo każdy z nas powinien mieć marzenia:)
      Buziaki:)

      Usuń
  20. Cieszę się,że już jesteś...nudno bez Ciebie było:) Nie wiem co chwalić...tyle pięknych rzeczy nam pokazałaś.Kolekcja Aniołów imponująca,a i prezenty śliczne i od serca. Agniesiu,z całego serca życzę Tobie samych cudownie inspirujących chwil w Twojej Różanej Pracowni.Ściskam:) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, co napisać ...tyle ciepłych słów, nie spodziewałam się...już wiem dlaczego tęskniłam...Dziękuję Kochana i cieszę się, że Jesteś...miło się robi na sercu jak Ktoś tak daleko tęskni...
      Niech Ci się wiedzie Kochana i niech Twoja Rodzina będzie zawsze razem żyła w szczęściu...
      Buziaki:)

      Usuń
  21. Dobrze, że jesteś znowu z nami :) Twoje prace piękne jak zawsze. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, samych ciekawych inspiracji i cudownych chwil :) Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, tak bardzo się cieszę, że Jesteś z nami :)
      Wszystkiego dobrego:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  22. Trafiło do Ciebie mnóstwo przepięknych prezentów, musisz być wyjatkową osoba, skoro tyle osób nosi Cię w sercu. Mam nadzieję, że bliżej się poznamy!

    pozdrawiam niedzielnie, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas jest wyjątkowa na swój własny sposób...
      witaj Aniu na Różanej Ławeczce, cieszę się, że tutaj trafiłaś...
      buziaki :)

      Usuń
  23. Same cudenka:):) pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana Jesteś, że znajdujesz czas na Różaną:)
      Buziaki:)

      Usuń
  24. Wpadam z rewizytą :). Miło Cię poznać i zostaję na dłużej! Pozwolisz, że się rozgoszczę :)
    Pozdrawiam poniedziałkowo!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo mi miło...cieszę się, że Jesteś z nami i zostajesz...
      Buziaki:)

      Usuń
  25. Witaj, witaj, witaj!! Piękna pracownia, życzę Ci aby wciąż była tak magiczna i aby realizowały się w niej wszystkie piękne magiczne prace. Dziękuję za wizytę u mnie i udział w zabawie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz dobrze, że zawsze jestem z Tobą, choć nie zaglądam systematycznie, ale nadrobię...
      Buziaki:)

      Usuń
  26. Witaj, dziękuję za odwiedzinki :) Tobie również wszystkiego dobrego w nowym roku i realizacji wielkich projektów :) Śliczne stoisko świąteczne i prace przepiękne :) Pozdrawiam Mila z So shabby , so chic .... Buziolki pa do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) bardzo się cieszę, że znalazłaś czas zasiąść na Różanej, będzie mi również miło jak na niej pozostaniesz...
      Buziaki:)

      Usuń
  27. Cudne prezenty. Pracowni to tylko pozazdrościć, ale tak pozytywnie. Gratuluję i życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko...fajnie, że Jesteś Kochana :)
      Buziaki:)

      Usuń
  28. Gratulacje ! :-) Powodzenia w pracowni i mnóstwa weny:-) aga ze Starej Pracowni:-)

    OdpowiedzUsuń