poniedziałek, 19 stycznia 2015

Pamiętajmy ...

 
 
 
 
Witajcie:)
 
oj jak bardzo mnie ucieszyły Wasze odwiedziny na Różanej...
po tak długim nie bycie Wasze komentarze są dla mnie jak lekarstwo na moje obolałe serce...
 Dziękuję również nowym Duszyczkom, które pojawiły się na Różanej...:)
niech Wam się dobrze czyta i ogląda Różaną...

...i co jak tam Wiosna tej Zimy?
trochę to wszystko dziwne i takie nijakie...
szarość za oknem i brak słońca czasami mnie dobija...
przez  małe okienko w mojej pracowni wyglądam wiosennego słońca, ale chyba za wcześnie...
 
ponieważ zaległe sprawy mieszają się z nowymi, u mnie fisz masz...
Dzień Babci i Dziadka zobowiązuje do działania...
Pracownia tętni pracą...
ponieważ nasi Dziadkowie to bardzo ważne w naszym życiu i naszych Dzieci  osoby,
staramy się o nich zawsze pamiętać...
kartki, serca, skrzyneczki i teraz jeszcze kwietne upominki to propozycje
Pracowni " Różana Ławeczka"
 
 



 
 

 
 


 

 





 
 
ponieważ Pracownia "Różana Ławeczka" to nie tylko już drewno i papier,
 choć w moim sercu one zawsze pozostaną na pierwszym miejscu:)
proponuję także kwietne ikebany, oczywiście w połączeniu z drewnem...
( dla zainteresowanych, na miejscu w Pracowni można zakupić również okazjonalnie żywe kwiecie)
 
 








 
 
...a teraz będę się chwalić...
ponieważ święta trochę mnie spowolniły, dziś nadrabiam i...
zamykam pewne sprawy związane z założeniem firmy...
oj powiem Wam, że nie jest to dla mnie temat łatwy, bo ciągła bieganina to tu to tam
odbiera mi czas na robienie tego, co kocham najbardziej, ale
 chyba mam już sporo za sobą, więc...
odebrałam piękne i całkiem świeżutkie ulotki...
 
 


 
 
...logo Pracowni już widnieje na zdjęciach Różanej...
tutaj muszę wspomnieć o Oli z Frankowego zakątku  tu, która
 już bardzo dawno stworzyła dla mnie piękną pieczątkę Różana Ławeczka...
Oleńko mam ją do dziś i jest ze mną zawsze...:)
teraz zrobiłam z niej logo Pracowni dodając do niej słowo " Pracownia"...
 


 
 
muszę również wspomnieć o miejscowej drukarni , która
bardzo profesjonalnie podeszła do mojej Różanej...
Dziękuję za okazaną cierpliwość ha ha ha ... 
 
...kolejny mój pomysł zaczerpnięty rodem z Kazimierza
 ( mojego zeszłorocznego już wypadu) to
pieczątka, a właściwie wielka pieczęć, która
pięknie zdobi eko torebki, w których
 zapakowane będą wszystkie towary zakupione na Różanej... :)
 
 
 
 
a na sam koniec...
 już niedługo rusza blogowa Pracownia " Różana Ławeczka"...
ale to za chwilę...:)
muszę ogarnąć zdjęcia i niezbędne informacje dotyczące przedmiotów, które
 będzie proponować  Różana Ławeczka...
 
...
 

chwalenie się nie jest moją domeną, ale tak dawno nie pisałam Wam o moich poczynaniach, że
dziś chciałam Wam się trochę otworzyć...
winna jestem to tym wszystkim Duszyczkom, które
trzymały przez ten cały czas za mnie kciuki ...
Dziękuję Wam Dziewczyny:)
 
Buziaki 
Aga z Różanej Ławeczki:)
 
 


46 komentarzy:

  1. Piękne te serca,moje klimaty:)
    Pozdrawiam i życzę Ci Aguś samych sukcesów:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko i czekam na nowego posta u Ciebie; )
      BUZIAKI :)

      Usuń
  2. Wszystko naprawdę bardzo piękne :)
    Aga, dalej te kciuki trzymamy, niech Ci się, kochana, wiedzie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle ciepłych słów moja Kochana:) dziękuję :) BUZIAKI :)

      Usuń
  3. Gorąco gratuluję narodzin Różanej Pracowni!:)
    Skrywa niekwestionowane piękności, cudeńka po prostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu bardzo Ci dziękuję :) aż miło się robi na sercu, kiedy słyszy się tyle dobrych słów. ..
      buziaki :)

      Usuń
  4. Kochana gratuluje tak znakomitej pracowni....ach same cuda będziesz w niej wyczarowywać...:)Serducha i kartki wspaniałe ....a pomysł na ikebany rewelacyjny:)Pozdrawiam i życzę powodzenia w prowadzeniu Pracowni.....samych sukcesów....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo , jeszcze szyld na mnie czeka, ale wszystko w swoim czasie:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  5. Wspaniały pomysł z tą pracownią :-). Twórz i pokazuj światu swoje cuda :-0. Piękne upominki dla dziadków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracownia działa już od grudnia, więc trochę czasu, ale powiem Ci, że wciąż coś się dzieje pozytywnego:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  6. Retro- cuda, zachwycam się bez końca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja Kochana:) bardzo się cieszę, że wróciłaś na Różaną:)
      Buziaki:)

      Usuń
  7. Piękne upominki :) Logo i wizytówki śliczne! Życzę Ci wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że Jesteś na Różanej:)
      Buziaki:)

      Usuń
  8. twoje prace zachwycają, logo, torebki, pieczątka wszystko takie klimatyczne:)) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się robić wszystko, żebym kiedyś nie żałowała, że czegoś nie dopilnowałam...czasami dużo mnie to kosztuje, ale robię to dla siebie i moich marzeń...spełniam się i bardzo mnie to cieszy:) życzę każdemu, by jego marzenia tak bardzo się spełniły jak mi:)
      Buziaki:)

      Usuń
  9. Aga powodzenia ,sliczności tworzysz
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, piękne , wiem co mówię bo jedną z tych cudownych prac mam - jestem zachwycona , dalszych rewelacyjnych pomysłów i satysfakcji tej duchowej jak i materialnej ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusia Jesteś taką ciepłą Kobietą...dziękuję Tobie za Twoje dobre serce...zastanawiam się jak to jest w życiu, że nie znamy się, a jednak jesteśmy dla siebie...:)
      Dziękuję:)
      Buziaki:)

      Usuń
  11. Bosko:) Już się chyba powtarzam, ale Twoje serducha zawsze łapią mnie za ... serducho:) Strasznie dużo pracy miałaś, więc teraz zbieraj żniwa i niech wszystko toczy się tą różaną ścieżką do przodu, pomyślnie i szczęśliwie:) Już jestem fanka Różanej Pracowni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu, wiem, że w Tobie mam przyjazną duszę i wcale nie jest to czcza gadanina...:) Ty o tym wiesz:)
      Buziaki:)

      Usuń
  12. Serduszka , podarunki dla najbliższych z sercem na dłoni .... z opowieścią :)
    Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...bo taka jest Różana...wszystko robi, by uświetnić, każdy szczegół nawet najdrobniejszy...
      buziaki :)

      Usuń
  13. Gratuluję otwarcia pracowni!!!! Aj,jaka szkoda,ze to nie w moim mieście ale nic straconego-czekam na wirtualną galerię :)
    Przepiękne serducha-zauroczyły mnie niesamowicie!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję i bardzo się cieszę, że się podobają:) a galeria lada moment...
      buziaki :)

      Usuń
  14. Aguś niech pracownia rozkwita i kwitnie jak przystało na Różaną:) Widzę,że formalności masz już za sobą...teraz działaj, rozwijaj się i kochaj to robisz, i rób co kochasz:))) Wierzę w to,że osiągniesz sukces ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukces Kochana to bardzo duże słowo, ale nie bronię się przed tym:) bronię się za to przed komercjalnym działaniem. ..moim kolejnym marzeniem jest, by nie wpaść w rutynę działania. ..Chciałabym pozostać prawdziwa od początku do końca. ..
      buziaki :)

      Usuń
  15. piękne prace, tak bardzo żałuję, że nie dane jest mi już obdarować żadnego z moich Babć i Dziadków :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam, a pamiętam tylko Babcię ze strony mojej Mamy...dziś nie docenia się tego, że Oni są. ...świat pędzi, a czas ucieka. ..
      buziaki :)

      Usuń
  16. Pięknie i bardzo profesjonalnie wszystko się prezentuje ulotki, logo, torby. Super, życzę Ci samych sukcesów związanych z pracownią. Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) ja tak mam ,że kiedy biorę się za coś to musi wszystko być dopięte na ostatni guzik:) czasami cierpię z tego powodu, ale nikt nie mówił, że będzie łatwo:) więc zaciskam zęby i do przodu. ..
      buziaki :)

      Usuń
  17. Oj dawno mnie tu nie było , a tyle się u Ciebie dzieje Agusiu !
    Tak trzymać i byle do przodu , bo teraz to już będzie z górki , widzę, że już prawie wszystko pięknie dopięte na ostatni guzik , więc życzę samych sukcesów i mnóstwa pomysłów ! Uwielbiam Twoje prace mają to coś ...
    Uściski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że wpadłaś:) oj się dzieje, dzieje... nawet ja sama nie spodziewałam się, że w takim pędzie. ..:) Ale bardzo się cieszę i niech tak pozostanie. ..
      buziaki :)

      Usuń
  18. Agnieszko jeszcze raz wpadam, ale z życzeniami Kochana takich serc dla Ciebie , radości i miłości pośród i od ludzi , spełniania marzeń i zdrowia, zdrowia życzę Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jesteś niesamowita. ..czasami w tym pośpiechu zapominam, co tak naprawdę jest ważne. ..trochę się tego wstydzę ,choć staram się nie przeginać. ..czas leczy rany, a ja się wciąż uczę...
      Dziękuję Kochana:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  19. Piękne cudeńka :) Gratuluję pracowni!
    Pozdrawiam :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, że Jesteś razem z nami na Różanej Ławeczce :)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  20. :) dziękuję, choć mówią, żeby nie zapeszyć. ..myślę, że już tyle w moim życiu się wydarzyło, że czas nabrać grubej skóry i iść przed siebie ...dziękować Bogu za zdrowie i Rodzinę. ..
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki. Ale się napracowałaś. Przy okazji zapraszam Cię na konkurs: http://www.conchitahome.pl/2015/01/konkurs-badz-zorganizowana-w-tym-roku.html Zdradzisz jaki miesiąc lubisz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne prace ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń