czwartek, 12 lutego 2015

Kolejna kartka z kalendarza...

 
 
 
Witajcie:)

...kolejna kartka z kalendarza, a ja siedzę sobie i piszę...
obok kubek gorącej kawy, cisza...
jaki luz, dawno tak się nie czułam...błogi wolny stan...
 
za oknem szara rzeczywistość, po śniegowych zaspach ani widu, ani słychu...
pozostały tylko zdjęcia...


 
oto mój wiciokrzew...
luty, a on listki zielone wypuścił, chyba nie straszny mu mróz i śnieg:)


 
nasza Gabi też pełna energii...


 
Anioł, który chroni Różaną też zadowolony...grosiki trzyma w garści...

 
 
niedzielna sanna też nam się udała...
 


 
...i tu oznaki wiosny...




 
*** 

a w Pracowni Różanej wciąż nowe projekty...
tutaj nigdy nie ma czasu na nudę, z czego jestem bardzo dumna...
nowym Klientom Różanej, których witam, bo wiem, że czytają Różaną Ławeczkę,
bardzo DZIĘKUJĘ za zaufanie, którym mnie darzą...
Dziękuję również za miłe słowa, które są dla mnie motorem do działania...

ponieważ Wiecie, że kocham wszystko utrzymane w klimacie vintage, dlatego jeśli pozwala mi na to zamówienie chętnie chlapnę farbą lub przetrę tu i tam:)
tak też było i tym razem...

 TACA retro
kolorystyka utrzymana w brązach i beżach, lawenda połączona z transferem, a
wszystko " zachlapane" farbą, oczywiście w drodze rozsądku:)


 


 
 
kokardka musi być, w końcu Różanej twór:)
 
 
 
 
do kompletu trzy SERCA, które utrzymane w tej samej kolorystyce miały być dodatkiem do TACY...
powieszone na długich tasiemkach, mogą świetnie ozdobić okno lub drzwi,
 wolna wola obdarowanego:)
 




 
 
no i na koniec
nowa Anielica Różanej...
tym razem poproszono mnie o Aniołka dla Marysi. Aniołek miał być na biegunie...
mój M stanął na wysokości zadania i  oto jest...
Aniołek nie duży ok. 25 cm, przetarty z wielkim serduchem
dla nowonarodzonej Marysi ...
 
 
 


 
 
...i już zupełnie na koniec...
moje laurki z okazji urodzin,
 też utrzymane w stylu vintage, a zresztą zobaczcie same...
 






 
 
pamiętajcie, że wszystkie twory, które wykonałam, można zamawiać, a
 bliżej poznać tu , zapraszam do Pracowni...
 
 
to na tyle z mojej Różanej Pracowni...
na koniec chciałabym podziękować Wam moje Duszki za spotkania na Różanej,
za Wasze komentarze i miłe uwagi...
DZIĘKUJĘ:):):)
 
Ps. Paulina z Zielenia tu, zaprasza do poczytania...zajrzyjcie do Niej proszę,
może którąś z Was namówi do czytania:), bo ja już się zaraziłam, mam nadzieję, że
dotrzymam słowa...
 
Buziaki:)
 





34 komentarze:

  1. Czytam i podziwiam na końcu WOW:) Dziękuję kochanie za promowanie akcji. Cel faktycznie szczytny:)
    Uwielbiam twoją tacę i zawieszki serduszkowe. Są na maksa romantyczne i dobrze wykonane. Trzy wisiorki na tle desek to piękne zdjęcie. świetny pomysł z aniołkiem na biegunach:) Najlepsze życzenia miłego dnia prosto z serca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko jeśli chodzi o Twoją akcję książkową, to w życiu Człowieka czytanie książek powinno być ważnym elementem, wielu z nas zapomina, a to wielki błąd, ja osobiście dużo czytałam, dziś kiedy od rana do wieczora siedzę w pracowni, nie mam tego czasu i to jest mój błąd, ale Dziunia zamówiona, więc pierwsze kroki do zmian za mną:)
      Dziękuję za słowa uznania:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  2. uwielbiam Twoje prace, mają niepowtarzalny styl:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że zauważyłaś mój klimat, który tak bardzo kocham i w nim się realizuj:) BUZIAKI :)

      Usuń
  3. Magia u Ciebie się dzieje, prawdziwa magia!! Troszkę Ci zazdroszczę (pozytywnie oczywiście) takiego miejsca, ludzi, dla których tworzysz, atmosfery....dobrze, że są takie Duszyczki jak Ty :-) uściski z mocno zasnieżonej Bawarii przesyłam (i żeby było mi tu jasne: ja jeszcze nie chcę żadnej wiosny!!!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, magia jest w nas samych, tylko musimy wydobyć ja z siebie sami, zazdrość to bardzo dobry sposób na zmiany:) a każdy ich potrzebuje, Ty sama też nie Jesteś osobą tuzinkową, więc Wiesz co to znaczy:) a co do wiosny:)? Wczoraj nad moim domem leciały dwa wielkie klucze kaczek, a i bociany Ktoś mówił, że już są, więc nadejście Wiosny, Kochana nieuchronne:) a mnie się już chce słońca, zapachu trawy i kolorów, bo ta szarzyzna mnie dobija...
      buziaki dla Ciebie i napawają się śniegiem, bo koniec zimy nieuchronnie się zbliża:)

      Usuń
  4. jak zawsze pięknie u Ciebie :)
    cudownosci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołek cudny! Marzy mi się taki wzór, oj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór Aniołka powstał na potrzeby Klientki, ale jak chcesz możesz sobie go pożyczyć:) czasami z jednego Anioła może powstać kilka wzorów, wystarczy wyobraźnia, a tej mi nie brakuje:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  6. Zaczarowałaś mnie dziś swymi cudami!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magia Kochana jest w Nas samych, więc Każda z nas czyni cuda:) Ty igłą, ja drewnem, a wszystko razem sprawia wizualną przyjemność:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  7. Fotki śliczne-> taką właśnie zime lubię....słoneczną, bez pluchy, z lekkim mrozem....w Kielcach śniegu resztki....plucha straszna się robi...
    Taca przepiękna i serducha idealnie do niej pasują!!! aniołek piękny :)
    pozdrawiam
    aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, w tym roku zima się niepopisała... u nas śnieg spadł dopiero teraz, ale już go nie ma i tyle z tej zimy, klucze ptactwa nadlatują, więc śmiem twierdzić, że to już końcówka zimy:) ja się z tego bardzo cieszę, ponieważ nie przepadam za roztopami i szarą aurą... więc byle do wiosny:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  8. Karteczki i aniołek sliczne są, wiosna pewnie idzie bo u mnie wczoraj rano śpiewały rózne ptaszki a mój pies tez pełen energii, pozdrawiam i zapraszam na róże chrustowe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, gdzie Ty się podziewasz? Smutno bez Ciebie...cieszę się, że zajrzałaś na Różaną :) Masz rację wiosna tuż tuż i ja to czuję:)
      A za róże chrustowe dziękuję i na pewno się skuszę:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  9. Piękne są te Twoje retro prace. Jak wchodzę na Twój blog to jakbym wkraczała w inny świat :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, nawet nie wiesz jaką przyjemność robisz mi tymi słowami:) cały czas pracuję nad sobą, nad własną techniką, bo nie chcę powielać tylko kształtować własny styl... słowa, które piszesz uskrzydlają mnie, bo o to właśnie mi chodzi, żeby czuć różany klimat... to co mamy w naszych duszach nie da się zmienić, dlatego staram się to pielęgnować i rozwijać:)
      BUZIAKI i dziękuję Ci bardzo:)

      Usuń
  10. Jak zawsze cudowności wyczarowałaś...i jak zawsze zainspirowałaś mnie....dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, że i ja mogę Kogoś inspirować... działanie jest czymś niestałym, zmiennym i dlatego Każda z nas jest inspiracją dla drugiej:) Działaj ,a ja będę patrzeć i podziwiać:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  11. Piękne zimowe kadry :) U mnie też śniegu nie ma, chyba już nie będzie, oby nie był w marcu. Piękne i stylowe vintage prace :) Urzekł mnie Twój Anioł z grosikami. Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anioła zakupiłam kiedyś na pchlim targu... stał tam biedny z obtuczoną rączką, nie mogłam się mu oprzeć, bo jakże... mój M zatachał, go do auta dosłownie, bo Anioł waży chyba z tonę:) rączkę dokleil i mamy naszego Stróża:)
      buziaki:)

      Usuń
  12. Piękne Vintage:) Agnieszko nie wiem od czego zacząć....taca wyjątkowa i serduszka cudne...a na temat kartek słów mi brak....bardzo oryginalne takie Twoje:) A ja poczyniłam zakupy i lada dzień biorę się za klejenie albumu.No i chcę spróbować z kartkami:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoje prace, zobaczysz jak to wciąga...:) Fajnie mieć wspólne tematy...trzymam kciuki i do dzieła, bo czas ucieka...:)
      Buziaki:)

      Usuń
  13. Ależ cudeńska stworzyłaś :) komplecik tacy z serduszkami śliczny, ale aniołek skradł moje serducho! Karteczki też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boziu, Boziu jakie cudeńka:) Aniołek tak uroczy, że chyba bym wpatrywała się w niego cale dnie:) Różana rozwija się i szaleje, szaleje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pracownia tętni cały czas...praca wre i pomysły ugniatają się w głowie:)
      Buziaki:)

      Usuń
  15. Cudeńka kochana tworzysz, cudeńka!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie u Ciebie :), tak klimatycznie i spokojnie. Prace cudne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycam się pracami w szczególności tacką i serduszkami. A zdjęcia cudne ;)

    OdpowiedzUsuń