sobota, 21 marca 2015

WIOSNA Panie Dzieju, WIOSNA...:)

 
 
 
Witajcie:)
 
no i przyszła, dumna i taka świeża...
roześmiana promieniami cieplutkiego słońca, rozśpiewana trelem ptaków, radosna...
 
kiedy tak spojrzałam na te cuda przez okienko mojej pracowni,
 
 
 
 postanowiłam, że sprawię sobie wagary, a niech tam...:)
przecież i mnie się należy trochę świeżego powietrza...
 wczoraj przywiozłam z Monią kosz pełen mchu, więc postanowiłam jak co roku obłożyć moje donice i korytka nim, to super pomysł kiedy chcecie zakryć niechciany widok donic...polecam
 

 
 
przy okazji zrobiłam mały porządek na moim ganeczku...
zawiesiłam wiosenny wianek z sasaneczką i ptaszkiem, oczywiście w kolorze jaki u mnie obowiązuje-zielonym i niebieskim:)
 


 
królice też już dumnie stoją i witają Gości Różanej...
 
 
 a w dzbanku moczą się gałązki wiśni i jaśminu...
 
 
                                            



 
a teraz trochę WIOSNY w moim ogrodzie...
 













 
najbardziej jestem dumna z mojej dwuletniej MAGNOLII, już myślałam, że pójdzie na stratę, a
Ona wystawiła do słonka dwa pączki...
będę czekać na to kwiecie...


 
AZALIA też taka trochę przestraszona tymi porannymi przymrozkami...

 
za to POWOJNIKI miewają się całkiem dobrze, chyba już zahartowanie mają za sobą...
 
 
...a to jeszcze suchy kwiatostan, piękny prawda?


 
 
 ***
 
teraz Was zaskoczę, bo dzisiaj zahaczyłam też o kuchnię ha ha ha , tak, tak
dobrze czytacie...te, które znają mnie troszeczkę, parskają na pewno śmiechem, ale
od czasu do czasu też tutaj przebywam:)
jak WIOSNA to i nowalijki wiosenne, którymi zaraziła mnie Monia...
Monia to moja Psiapsiółeczka, która dba o dożywianie mojego ciała, a więc przyniosła mi ostatnio pyszny gziczek, taki serek z rzodkiewką, ogórkiem i szczypiorem...
na pewno Wiecie, co to takiego, no więc poprosiłam moją kochaną Mamusię, kiedy szła do sklepiku, by zakupiła te cuda wiosenne i też stworzyłam WŁASNY twarożek, a żeby nie być
gołosłowną oto on, ha ...
 
 
 
na koniec macham do Was moje kochane Duszyczki, które Jesteście ze mną na Różanej...
(wyglądam jak dzisiejsze zaćmienie ha ha ha ...) 
 
 
 
 
Buziaki
Aga z Różanej
 
 
Ps.
 
"Człowiek nie ma możliwości, by wszystkim czynić dobro, ale ma możliwość, by nikomu nie czynić zła."
 ...i dlatego mam do Was ogromną prośbę...
nasza blogowa koleżanka Aga z Moje Ręczne Hokus Pokus tu  wraz ze swoimi córeczkami poszukuje pracy i mieszkania najlepiej w Poznaniu...
jeśli Ktoś z Was mógłby pomóc tej Dziewczynie w jakikolwiek sposób
 to proszę o kontakt z Agą...
to bardzo zawiła sprawa, a nasze państwo niestety nie potrafi jej pomóc, więc pomyślałam o Was Kochani, bo w NAS POTĘGA!!!
Dziękuję w imieniu Agi i swoim


61 komentarzy:

  1. Pięknie opisane i opowiedziane...jak zwykle u Ciebie jest uroczo Agnieszko ! Wiosna , w Twoich klimatach jest zdecydowanie piękna !
    I cudownie ,że poruszyłaś tu sprawę Agi ...żałuję ,że jestem tak daleko ale wspieram Twoją prośbę ..tak ,tak trzeba jej pomóc !
    A ten cytat muszę zapożyczyć...genialnie powiedziane.
    Miłego weekendu i powodzenia dla Agi a dla Ciebie ciepłe pozdrowienia...wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że Jesteś :) smutno było bez Ciebie. .. bardzo poruszyła mnie Agi sprawa, pytam, dzwonię i mam nadzieję, że coś się urodzi... a wszystko nie jest takie proste, bo Dziewczyna nie ma zbyt dużo czasu...
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam wiosennie:) Piękna ta Twoja wiosna w ogrodzie pyszni się urocza sasanka....u nas wiosna zawsze spóźniona...na takie widoki musimy nieco poczekać. A i gości ładnie witają zające i kwiecie:) Bardzo fajne połączenie zieleni i niebieskiego.Trzymam kciuki za Agę,niestety nie mam nikogo w Poznaniu:( ale wierzę w dobrych ludzi.Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ta Wiosna:) uwielbiam codziennie szukać jej nowych oznak ...bratki zasadziła moja Mama ja tylko zakupiłam...Ona uwielbia takie prace...
      a jeśli chodzi o Agę to ciężko będzie, ale nie można tracić nadziei, w końcu ona umiera ostatnia...
      Buziaki:)

      Usuń
  4. cudowny post wiosenny - u mnie jeszcze szaro,buro i ponuro - wreszcie mogę pomału zacząć zostawiac komentarze - słonecznej niedzieli życzę - Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marii:) bardzo się cieszę, że już Jesteś z nami:) poczekaj i u Ciebie zaświeci wiosenne słonko...
      trzymaj się Kochana i bądź dobrej myśli...
      Buziaki:)

      Usuń
  5. Niestety ja nie z Poznania ;/
    Wiosna to moja ulubiona pora roku!!! I ja wczoraj chodziła w poszukiwaniu mchu do wielkanocnych aranżacji ale niestety znalazłam jedynie barwinek ;p Ale już jest wykorzystany!
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mieszkam, ale puściłam ten post, bo może Ktoś, gdzieś usłyszy Agi wołanie...choć powiem Ci szczerze, że ta Dziewczyna nie skarży się na swój los...mam nadzieję, że znajdą się ludzie dobrej woli i pomogą Jej...
      a WIELKANOC? idzie , idzie ...u mnie jak zawsze natura bierze górę...wieniec z gałązek brzozy, hiacynty, stokrotki w naczyniach po Babci, tulipany w wazonie i wianki z gryszpanu...
      Buziaki:)

      Usuń
  6. Wypatrzyłaś wiosnę, gdzie się da :)) Pani piękna nie ukryje się przed Tobą :)) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka piękna wiosna u Ciebie, miłego dzionka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja się cieszę na te wiosnę :) A dzisiejszy dzień umnie tak słoneczny, że wszystko widzę w lepszych kolorach. Mam nadzieję, że i Twój dzień jest słoneczny! Pozdrowienia gorące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak się cieszę, że i u Ciebie słońce rozwiało ciemne chmury...zobaczysz teraz będzie wszystko bardziej kolorowe...
      Buziaki:)

      Usuń
  9. Pięknie u Ciebie :) Dziękuję Kochana za wsparcie. Ech... słowa nie są w stanie wyrazić mojej wdzięczności...
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś mam nadzieję, że może Ktoś się odezwie, może nastanie dla Ciebie dobry dzień...trzymam kciuki...
      Buziaki:)

      Usuń
  10. Cudna ta wiosna w Twoim wydaniu. Z przyjemnością posiedziałam na Twoim ganeczku w towarzystwie królic z kubkiem kawy :-) Też macham do Ciebie wiosennie i słonecznie, Aguś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och zapraszam w moje progi...Gość w dom, Bóg w dom...a kubek gorącej kawy zawsze czeka:)
      Buziaki:)

      Usuń
    2. I tak sobie zaglądam do Ciebie, Kochana :-) Ściskam ciepło :-)

      Usuń
  11. Piękny, wiosenny post :). Zapachniało mi nowalijkami!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, oj tak...to może nie takie z naszego ogródka, bo na nie trzeba jeszcze trochę poczekać, ale z braku laku i to człowieka raduje:)
      Buziaki:)

      Usuń
  12. Wiosna wiosna!!! Mmmm ten szczypioreczek i rzodkiewka...! U nas dzis też ładnie..a jutro...podobno znowu 4 stopnie za oknem;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu:) pogoda zmienną jest, więc raz słonko, a raz deszcz, ale już bliżej niż dalej, więc cieszmy się i radujmy...
      Buziaki:)

      Usuń
  13. Ależ ta wiosna pięknie się prezentuje u Ciebie...cudnie ...:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chociaż dzisiaj pogoda znowu zrobiła fikołka, to myślę, że jak to fikołek, nie potrwa długo i znowu wróci słońce, żeby te cudne kwiaty wreszcie miały okazje pokazać całe swoje piękno. Patrząc na Twoje zdjęcia, zwłaszcza na ten uroczy wianek w zieleniach uświadomiłam sobie, że na naszych drzwiach wejściowych wciąż wisi wianek zimowy (dobrze, że bez bożonarodzeniowych akcentów :) Lecę czym prędzej go zdjąć, czas pomyśleć o wiosennej wersji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha ...u mnie też do niedawna nawet choinka z drewienka stała:) wszyscy twierdzili, że przez nią nie ma słońca i może w tym coś było, bo mój M wyrzucił choinkę i...słońce pojawiło się na niebie :) więc wieszaj wianek i chwal się:)
      Buziaki:)

      Usuń
  15. Aga no aż mnie trafia, bo za daleko jestem, by coś wymyślić i pomóc:( Ale będę szukała w głowie pomysłu. Wiosna u Ciebie cudna. Uwielbiam ten czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już pytałam i pytam, ale Wiesz jak to jest na tą chwilę nie ma pomysłu...Aga ma jeszcze trochę czasu, więc może do tej chwili, kiedy będzie musiała się wyprowadzić, coś z jasnego nieba spłynie...a przynajmniej mam taką nadzieję...dlatego piszę po znajomych, może gdzieś coś słyszeli...
      czasy dla Matek wychowujących samotnie dzieci nie jest łatwy, a urzędy są bezlitosne!!!
      Buziaki:)

      Usuń
  16. Wiosenne dzień dobry! Jak u Ciebie pięknie i kwiatowo:)
    Jak zwykle u ciebie ślicznie-uwielbiam do Ciebie zaglądać!
    miłej niedzieli i słonecznej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Natalio, bardzo się cieszę, że znajdujesz czas na Różaną...
      Dziękuję i wpadaj kiedy tylko chcesz:)
      Buziaki:)

      Usuń
  17. Bratki i stokrotki + mech + wiklina = cudny zapach wiosny !!! Miły zakątek u Ciebie. U mnie jeszcze nie ma tyle kwiecia, bo ja z zimnej północy Polski i ... mieszkanie mam , ale daleko od Poznania... Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Uleńko na Różanej, bardzo się cieszę, że tutaj zajrzałaś...jeśli chodzi o Agę to Dziewczyna będzie łapała się wszystkiego, nawet myślał o wyprowadzce, ale to będzie ostateczność...jeśli mogę Cię prosić to napisz do Agi...
      Pozdrawiam i DZIĘKUJĘ za dobre słowo:)

      Usuń
  18. Oj, pięknie wiosna wszystko budzi powoli do życia ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, już coraz bardziej koloruje się ten świat za oknem:)
      Buziaki:)

      Usuń
  19. Cudnie! Ściskam wiosennie:))) A od jutra ma być znowu cieplej:)))
    buziaki i uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i tak ma być, żebyśmy w końcu ocucili swoje zaspane oczy:) A Ty to na pewno już chatkę odwiedziłaś?:)
      Buziaki:)

      Usuń
  20. Cudny masz dom...taki klimatyczny...ach :) Wiosna piękna u Ciebie, a pomysł z mchem wyśmienity...muszę zastosować u siebie :)
    Również macham do Ciebie łapka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mech to od lat mój dodatkowy element wystroju, choć może nie trwały, ale za to tani, a bardzo efektowny, przynajmniej dla mnie, polecam:)
      Buziaki:)

      Usuń
  21. Pięknie u Ciebie, wspaniałe fotki. Wysłałam maila do Ciebie. Czy Ty zaglądasz do skrzynki? m.gotowka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Agnieszko idąc do Twojej pracowni po schodach mozna się nieźle zagapić mijając po drodze tyle rozkosznych rekwizytów.....wiele sie dzieje w Twoim ogrodzie jak widzę, ja tez jestem dumna z mojej magnolii, ale ma ona juz 10 rok i długo szukałam dla niej odpowiedniego miejsca.. faktycznie Aga ma problemy i nie mozna być całkiem obojętnym:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana:) Magnolia to bardzo tajemniczy krzew, taki niepozorny, a zarazem tak piękny...to moja już trzecia Magnolia, pozostałe wypadły, myślałam, że i ta podzieli ich los, ale chyba daje radę:)
      a co do Agi, w żaden inny sposób nie mogę Jej pomóc, więc próbuję tak...
      Buziaki:)

      Usuń
  23. Wiosna bucha u Ciebie jak rozpędzona lokomotywa! Pięknie! Zazdroszczę szczerze bo ja jeszcze daleko w polu z wiosennymi klimatami, nadrobię mam nadzieję w tym tygodniu.A takie wielkie zielone zające to bardzo chciałabym mieć! I ptaszki też! Pozdrawiam ciepło Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wystarczyło zajrzeć na Wielkanocny Kiermasz u Różanej na górnym pasku:)
      a co do Wiosny, to uwielbiam patrzeć jak codziennie coś nowego się rozwija, to takie motywujące...
      Buziaki:)

      Usuń
  24. U Ciebie zawitała prawdziwa wiosna :) Pięknie zaaranżowałaś wejście do pracowni. Ja też lubię połączenie niebieskiego z zielonym. Cudowne fotki z ogrodu, pięknie jest obserwować jak przyroda budzi się do życia :)
    Ślę pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, oj tak ja też uwielbiam i dlatego tyle zdjęć, bo nie mogłam się opanować:)
      Buziaki:)

      Usuń
  25. Twój ogród rozwinął się bardziej niż mój:) Bardzo podobają mi sie dekoreacje z mchem więc muszę do lasu się udać i to na jednej nodze. żałuję, ale koleżance pomóc nie mogę bo trochę daleko. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko, więc dalejże na spacer:) ja uwielbiam takie wypady, bo wtedy nigdy pustego " przebiegu " nie mam:) zawsze jakieś skarby " przytacham " do domu ha ha ha ...
      jeśli chodzi o sprawę Agi, ja też mam 80 km do Poznania, ale piszę i proszę, bo być może Ktoś się odnajdzie i pomoże...
      Buziaki:)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Och witaj na Różanej, DZIĘKUJĘ, że znalazłaś czas na zajrzenie tutaj:)
      Buziaki:)

      Usuń
  27. Piękna wiosna w twoich kadrach:D Ja z warszawy jestem wiec mimo dobrych chęci nie mogę pomóc...
    Pozdrawiam Kami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ale możemy Agi sprawę nagłośnić i może Ktoś odnajdzie się, kto mógłby Jej pomóc...
      Buziaki:)

      Usuń
  28. Wiosna juz sie zadomowiła ;D
    przepiękne dekoracje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to moje ulubione, bo naturalne...
      buziaki :)

      Usuń
  29. Okienko Twojej pracowni jest przepiękne, napatrzeć się na nie mogę!!!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...bo to moja robota ha ha ha ...a tak na serio DZIĘKUJĘ!!!
      Buziaki:)

      Usuń
  30. Pięknie, strasznie Ci zazdroszczę tych wagarów, też bym poszła...... ale już nie długo to sobie odbiję. Powodzenia w szukaniu pomocy dla Agi trzymam kciuki bo tylko tyle mogę zrobić mam nadzieję, że to się uda:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  31. U Ciebie jak zwykle pięknie!♥!
    Buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń