wtorek, 7 lipca 2015

ON & ONA


ON & ONA
to kolejna etykieta na Różanej...
tutaj znajdziecie moi mili wszystko,
 co tworzę dla Ludzi, którzy postanowili połączyć swoje
drogi i być razem na dobre i złe...




O mnie...

Jestem szczęśliwą Kobietą, pełną Pasji...nigdy nie mam dosyć:)
uwielbiam przedmioty mające swoją Duszę,
 każdy przedmiot wyszukany, ujmuje swoją historią...
świetnie się odnajduję w stylu VINTAGE i dekoracjach SHABBY CHIC...,
malowanie przedmiotu kilkoma warstwami farby, by potem
 jeszcze raz go przetrzeć, to cała magia...
kocham drewno i możliwości wyczarowania z niego
 rzeczy sprawiających innym przyjemność,
stąd realizacja zamówień indywidualnych, na potrzeby Gościa Różanej...
dzięki użyciu wielu technik postarzania, przecierek,
 mogę pozwolić sobie na realizowanie tego, co przyjdzie mi do głowy...
ale to nie wszystko ...
kartki, laurki, albumy to kolejna forma samorealizacji, a wszystko
wykonane z dbałością o każdy szczegół...

wianki, wieńce, stroiki to kolejna propozycja Różanej...
okazjonalne ikebany z żywych i sztucznych kwiatów...

zapraszam do mojego świata, gdzie nic dwa razy się nie zdarza...:)

Zasady zakupu!!!

* wszystkie przedmioty wykonuję z pieczołowitą dbałością, o każdy szczegół, tak by
Gość Różanej był zadowolony...
* dla stałych Gości Różanej proponuję rabaty do 10%
*przedmioty wystawiane w Pracowni " Różana Ławeczka", mogą być realizowane
również w sposób indywidualny, co to oznacza dla Gościa Różanej?
wystarczy złożyć zamówienie, w którym należy opisać przedmiot
według własnej potrzeby (kolor, tekst, forma dekoracji),
 a ja postaram się go zrealizować najlepiej jak umiem,
 oprócz tego służę radą...
*termin realizacji zamówienia uzgadniam indywidualnie razem z Gościem Różanej, ponieważ
 nie wszystkie przedmioty mogę posiadać na stanie lub
 realizacja indywidualnego zamówienia będzie wymagała dłuższego czasu...

podsumowując
jeśli Jesteś zainteresowana, bądź zainteresowany zakupem prezentowanego przedmiotu lub
indywidualnym zamówieniem
proszę o informację na @ pod adres:
lub
telefonicznie
662 064 823

jeśli masz jakieś pytania, chętnie odpowiem tą samą drogą:)
...
ceny zawarte na blogu nie zawierają kosztów przesyłki,
twory Różanej wysyłam KURIEREM wg jego cennika lub Pocztą w zależności od wyboru Gościa Różanej

jeśli Jesteś z Mogilna lub z okolic, zapraszam do mojej Pracowni, która mieści się przy
ul. M Konopnickiej 19

Bardzo proszę o  przemyślane zakupy, zwrot przedmiotu tylko w wyjątkowych sytuacjach
koszt przesyłki powrotnej pokrywa Kupujący.

Pamiętajcie!!!
jeśli danego produktu wystawionego w Pracowni nie ma na stanie lub
 jest on tylko wystawiony na pokaz
zawsze może być on wykonany na zamówienie Gościa Różanej...
w Pracowni posiadam produkty w surowym stanie, które
oznaczone są  słowem "TAK"...
produkty wystawiane w Pracowni są stałym towarem Różanej i będą wracać...

uff...chyba o niczym nie zapomniałam:)
zapraszam:)

Aga z Różanej Ławeczki

***


litery

tak znane na Różanej. wycinane
 z drewna o grubości ok. 2cm
maluję farbami akrylowymi, przecieram, woskuję...
wg uznania Waszego...

litery to propozycja na udekorowanie stołu Pary Młodej,
litery pośród kwiatów są ciekawym elementem i nietuzinkowym...
po uczcie weselnej będą dekorować Wasze wspólne miejsce...

wys. do 20 cm



******************************************************************


serducho

serducho wycięte z drewna, pomalowałam akrylem, przetarłam, zawoskowałam...
napisy naniosłam transferem, wcześniej zaprojektowanym specjalnie na Wasze potrzeby...
na serduchu mogę nanosić również cytaty i złote myśli, które
 przewijają się w Waszym życiu i są dla Was bardzo ważne... 

serducho można powiesić, dlatego może służyć jako element dekoracyjny...

szer. 34 cm
wys. ok 21 cm


*************************************************************************

 

girlanda z chorągiewek

chorągiewka to element zdobniczy girlandy, ale i pamiątkowy, który wykonałam z drewna,
wycięte, pomalowałam białym akrylem, przetarłam,
 na nie naniosłam transferowe serca i napis MR & MRS ,
alternatywą napisów na chorągiewkach mogą być
-data Ślubu
-Wasze Imiona
- słowo MIŁOŚĆ,
-słowo WIERNIŚĆ
-słowo ZAUFANIE
-słowo RAZEM
oraz wiele innych Wam bliskich słów...

chorągiewki umocowuję na drucie florystycznym, który pięknie usztywnia całość, a
przy tym cała girlanda się nie plącze ...
pomiędzy chorągiewkami przewiązuję kolorowe tasiemki, które powinny
 kolorystycznie łączyć się z kolorem wiodącym na Waszym Ślubie...

wym.18x11 cm


Pamiętajcie girlanda z chorągiewek nie musi być jednorazowym wydatkiem, zabierzcie ją do domu i
zawieście w miejscu, gdzie będzie Wam przypominać o pięknym dniu Zaślubin...

******************************************************************


kufer wspomnień

tak popularny na Różanej,
malowałam akrylem, przetarłam i zawoskowałam,
po bokach kufra przymocowałam metalowe uchwyty w kolorze starego złota
na wewnętrznej stronie wieka kufra dokleiłam dwa serca z imionami Pary i tabliczkę, na której
umieściłam datę tak ważną dla Obojga...

kolor i zdobienia zależą tylko od Was samych...

kufer może posłużyć Wam do przechowania Waszych najcenniejszych pamiątek, ale również podczas uroczystości weselnej jako schowek na koperty i telegramy...


wym. 40x30x23





kufer wspomnień w stylu retro

to kolejna alternatywa ...
tutaj wszystko zachowałam w ciemnych kolorach...
cały kufer przetarłam białą farbą i woskiem w kolorze przydymionego dębu,
dzięki temu uwidoczniłam słoje drewna, które stały się pięknym elementem zdobniczym...
serca z imionami i tabliczka z datą na wewnętrznej stronie wieka  kufra,
dookoła koronka z bladoróżową tasiemką, pięknie kontrastuje z kolorem wosku...


wym. 40x30x23



kufer wspomnień z fotografią

to już kolejna alternatywa kufra....
tutaj imiona Pary zeszły na dalszy plan, a głównym atutem tego kufra jest
fotografia Pary Młodej...
kufer pomalowałam na biało, przetarłam, imiona i datę naniosłam metodą transferu,
fotografia odbita na wieku kufra wraz z cytatem, nadaje bardzo  osobisty klimat...
boki kufra w kolorze amarantu, komponują się z kolorem wianka Panny Młodej z fotografii...
do tego róże  na bokach i w środku kufra,
 to kolejny mój pomysł na odmienność kufra wspomnień...

wym. 40x30x23


***************************************************************************


serca dla Rodziców

w dni Ślubu pamiętajcie o Waszych Rodzicach,
drobny upominek jest miłym akcentem dla Nich....
tutaj przygotowałam serca malowane białym akrylem i przetarte...
ozdobione metodą decoupage,
symboliczny wiersz dla Mamy i Taty ze słowem " DZIĘKUJĘ", naniosłam metodą transferu...

serca możecie dołączyć do kosza ze słodyczami lub bukietu kwiatów...

wym.20x15 cm


****************************************************************


Anioł Stróż

Anioł Różanej to kolejna alternatywa podziękowań dla Rodziców...
ten symboliczny Anioł z przesłaniem
W tym domu....
przypomina wszystkim o miłości jaką każdy z nas powinien wynieść z własnego domu i
przenieść na "nowy" już wspólny grunt...
Anioła wycięłam z drewna, malowałam akrylem,
skrzydła i stopy pobejcowałam ciemnym brązem,
napis naniosłam transferem,
na tylnej stronie Anioła widnieją słowa podziękowania dla Ukochanych Rodziców...
Anioła można zawiesić lub postawić na komodzie...

wys. ok 53 cm
szer. skrzydeł ok 35 cm


*****************************************************************************


kwiatki Różanej

oto pomysł jednego z moich Różanych Gości...
kwiatki Różanej dla Świadków, bo jak twierdzi mój Gość
 przecież i Im należy się podziękowanie za " świadkowanie" na  Ślubie...

kwiatki na Różanej pojawiły się jakiś czas temu,
są piękną ozdobą naszych domów...
 wycięłam je z drewna, pomalowałam i przetarłam,
tutaj
na łodyżkach zawiązałam symboliczne kokardki, a na
listach podziękowania naniosłam transferem...

wys. 35 cm


**************************************************************************



serce - etui na obrączki

dwa krążki wyrażające naszą Miłość, przechować możemy w pudełku o kształcie serca...
to niewielkie serduszko pięknie się komponuje z uczuciem do drugiej Osoby...
napisy wykonane są metodą transferu,
Serce pomalowane białym akrylem, przepasałam białą tasiemką, oczywiście
 kolor tasiemki jest dowolny...

wym. 9.5x10 cm


*****************************************************************************


mini kuferek na obrączki

obrączki- symbol naszej Miłości i Wierności...
tutaj moja propozycja na przechowanie ich przed nałożeniem ...

mały kuferek pomalowałam akrylem,
 ozdobiłam tasiemką w kolorze pasującym kolorystycznie, do koloru przewodniego...
w środku wieczka inicjały przyszłych Małżonków i data
 wykonana metodą scrapbooking...

wym.10x6x5 cm


*****************************************************************************


podarunek dla Gości weselnych-
 buteleczki z miodem

 oto miły upominek dla Gości weselnych w ramach podziękowania za uczestniczenie w wyjątkowej dla Was ceremonii zaślubin oraz przyjęciu weselnym ...
to zwyczaj staropolski, kiedyś z Gośćmi dzielono się ciastem, tortem ślubnym, alkoholem...
 dziś w ramach podziękowania proponuję Wam buteleczki z miodem... 

Pamiętajcie!!!
miód to symbol dobrobytu, składnik szczęścia i rozkoszy, cenniejszy niż złoto...

 do każdej buteleczki dowiązałam tasiemkę i wykonaną własnoręcznie etykietę
 z imionami Nowożeńców i datą ich zaślubin

pamiętajcie, pomysł na podziękowanie może być Wasz ...

wys. buteleczki ok 8 cm


***************************************************************


Księga Gości Weselnych

to album, gdzie Goście Weselni mogą wpisać swoje życzenia
dla Nowożeńców na Ich Nową Drogę Życia
to miła pamiątka

sama wizualizacja albumu jest dowolna,

 ilość stron 10 kartek przełożonych pergaminem


**********************************************************************


etykiety na alkohol

"Wódka Weselna
prawie każdy Wam to powie
Kto chce szczęścia Pary Młodej
musi wypić za Jej zdrowie,
tak jak każe zwyczaj stary"

sama wizualizacja etykiet jest dowolna



*****************************************************************


zaproszenia i zawiadomienia

te wykonałam na papierze eko, subtelne bez nadmiernych zdobień,
realizuję zamówienia indywidualne, służę radą



***************************************************************


skrzynka- etui na zdjęcia

skrzynka w wiekiem wysuwanym, drewniana
w środku dwie przegrody
utrzymałam ją w klimacie retro, dół przetarłam woskiem w kolorze rustykalnego dębu
wieko okleiłam serwetką , którą zabezpieczyłam lakierem, aby wydobyć klimat retro
całość zabarwiłam patyną
napisy naniosłam transferem

skrzynka jest pomysłem na prezent dla Nowożeńców

wym 27x24x4 cm


*****************************************************************************

cdn. 


10 komentarzy:

  1. Agnieszko Twoja kreatywność niesamowita;) drewniana girlanda powala i cała reszta w dobrym smaku....a kufer retro Number 1.I niech Twoi klienci wracają zadowoleni.
    Pozdrawiam wakacyjnie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne pamiątki z tej wspaniałej chwili powstają u Ciebie, Aga :) Kufry wspomnień świetne! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje propozycje mają ogromny wdzięk i klasę - wyrazy uznania :) Piękne pamiątki pozbawione nawet cienia powszechnie kojarzonego z tym wydarzeniem stylu... hm... niekoniecznie z najwyższej półki. Można? Można! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Same piękne i ważne pamiątki i dary. Mogą na długo pozostawić miły ślad w pamięci nowożeńców i rodzin:) Jak zwykle mnóstwo wspaniałych pomysłów i te Twoje wyjątkowe wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś ja uwielbiam do ciebie zaglądać... za każdym razem odczuwam jaką musisz być wspaniałą sentymentalną osóbką:)
    pięknych wakacji dla ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za sprzedaż twoich wspaniałych prac! Buziak serdeczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne przedmioty wychodzą spod Twojej ręki:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. napisać, że to prawdziwe cudeńka to o wiele za mało!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. a mój komentarz widzę w kosmos poleciał - ech z tym blogerem - wszystko piekne Aguś - ja sobie porywam ywój nr. telefonu i zaraz piszę smsa - buziaki śle Marii a jak będę kiedyś w okolicach twych odwiedzę cię

    OdpowiedzUsuń