środa, 26 listopada 2014

Kiedyś, jak już będziesz bardzo stara...




Witajcie:)
najpierw przywitam się z Wami, podziękuję za wszystkie ciepłe komentarze i
PRZEPROSZĘ, za opóźnione odwiedziny u każdej z Was...
czas jaki ostatnio mnie nawiedza jest naprawdę szalony i zdawać by się mogło, że
to tylko kilka spraw do załatwienia, a jednak...
czas szalony...
ale ja nie o tym...
jak Wiecie ten rok obfituje w urocze 40 urodziny w gronie moich koleżanek ...
dziś chciałabym napisać Wam o Monice...
poznałam Ją całe lata świetlne ha ha ha ...i pomimo burz i piorunów, które
nas rozdzieliły, dziś znów Jesteśmy razem...
razem przeżywałyśmy nasze 40 urodziny w Kazimierzu,
razem spędzamy wolny czas i razem jesteśmy na dobre i złe chwile...


bardzo zależało mi by prezent był z tych pod tytułem:
Kiedyś, jak już będziesz bardzo stara...
a, że zrobiłyśmy się ostatnio baaaaaardzo sentymentalne, to
album z naszymi wspólnymi fotografiami jest najlepszym prezentem na świecie ha ha ha ...


cóż
koronki, koronki i jeszcze raz koronki...
Monika podobnie jak i ja uwielbia vintage, więc stare łańcuszki, ozdoby metalowe i
karty przypruszone upływającym czasem , gdzie oprócz naszych fotografii z przed lat, znalazły się najnowsze, przeplatane cytatami dla podtrzymania klimatu...








...tajemnicza buteleczka z magicznym proszkiem i karteczką w środku, to 
stary przepis na przyjaźń...:)






och uroczy był wieczór u Moniki...
wspomnień nie było końca, oczywiście przy lampce wina...:)
(i to nie jednej:))

...

już dawno nie pokazywałam Wam kartek, które wyrywają mnie z drewnianej matni...:)
tworząc je wyciszam się i układam jak kolaż z życiowymi sentencjami...
oto kilka z nich...






















...a tutaj drewniane serduszka, ozdobione papierem i innymi bibelotami...








itd, itd...


a tak już na sam koniec
przesłanie dla  Moniki i wszystkich moich Różanych Duszyczek:)



Buziaki:)
Aga z Różanej...

62 komentarze:

  1. Przepiękny prezent! jestem naprawdę oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) bardzo się starałam...Monika jest taka osobą, która zasługuje na miano najlepszego Przyjaciela...
      buziaki :)

      Usuń
  2. prezent bezcenny, a karteczki zachwycające, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezcenna przyjaźń i cudny prezent!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Rosi przyjaźń u człowieka to bardzo ważna sprawa, czasami wydaje Ci się, że dana osoba jest bliska Twojemu sercu, a ona cię zawodzi...Monika jednak była obok i była cierpliwa...dziś wiem, że przy Niej nie muszę nic udawać i być tym kim chcą widzieć mnie inni...jestem sobą, na pewno nie idealną, ale sobą:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  4. :) Myślę, że łezka się zakręci nie jedna przy takim prezencie. Uwielbiam Twoje albumy i karteczki, mogłabym wpatrywać się w nie godzinami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to ważny nie tylko dla Moni, ale również i dla mnie album, tam zawarta jest cała esencja naszego bycia razem...długo nie czułam przyjaźni i tego ciepła...dziś mogę powiedzieć z czystym sumieniem, tak to ta osoba, która na prawdę w trudnych chwilach była ze mną do końca...
      buziaki :)

      Usuń
  5. Patrzę i napatrzeć się nie moge na te wszystkie wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ;-)...i ten prezent od serca, z pewnością będąc na miejscu Twojej przyjaciółki bym się poryczała ;-).
    Uściski dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) czułam, że sprawiłam jej wielką radość...
      buziaki :)

      Usuń
  7. Ach, taka przyjaźń to skarb... Dbajcie o niego:) Prezent zapiera dech w piersiach, jest cudny! Podobnie i kartki:)
    Buziaki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Masz rację, to wielkie szczęście mieć taką osobę, przyjaźń do nie dawna była bardzo ulotnym dla mnie słowem i wolałam go nie wypowiadać, bo po co rzucać słowa na wiatr...dziś wiem, że po mimo burz jakie przeszły nad nami ,Ona zawsze potrafi mnie wesprzeć i nie oczekuje nic w zamian! i to jest piekne...nic nie muszę, po prostu chce...
      Życzę Tobie Kochana również takiej Osoby...
      buziaki :)

      Usuń
  8. genialny ten album witaj w gronie ryczacych 40-stek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję:) ja nią już jestem od lipca i powiem Ci, że ten rok zmienił mnie bardzo przede wszystkim w środku...poukładała sobie wszystkie wartości i wiem, czym muszę się kierować we własnym życiu...to taki szybki remanent...
      buziaki :)

      Usuń
  9. Przepiękne karteczki, retro z koronkami:))).
    Przepiękna przyjaźń i cenniejsza niż wiele innych rzeczy!!!! Sto lat dla wystrzałowej 40 - stki!!!,
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kochana, przyjaźń i miłości to bardzo ważne dla nas wartości, życie płynie, a my jak okręty mamy swoje porty, które pomimo sztormu zawsze nas przygarną...
      buziaki :)

      Usuń
  10. Haha,ostatnie zdjęcie jest urocze!!!
    Aguś,istne cuda tworzysz i takie klimatyczne,z duszą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to tak z potrzeby duszy i serca...
      buziaki :)

      Usuń
  11. powaliłaś mnie tym wpisem :D
    dawno sie tak do komputera nie uśmiechałam :D

    wspaniały jest Twój warsztat ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i cieszę się, że tak mnie dobrze odbierasz...
      buziaki :)

      Usuń
  12. Agnieszko, ależ piękny ten album, okładka rewelacyjna, jak mi sie tego typu rzeczy podobaja i pewnie bym takie robiła (oprawiłam swoją biblię cos w tym guście, ale tak na szybko i dawno), a Twój album to po prostu dzieło sztuki od początku do końca, fajnie mieć takie koleżanki bliskie sercu, wiem coś o tym, super prezent przygotowałaś i te karteczki też super retro a ostatnia zwala z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko...czas leci nieubłaganie, a my szukamy wokół ludzi, na których możemy liczyć zawsze! Ja jestem tą szczęściarą, która może sobie pogratulować bliskich mi osób, może nie jest ich wiele ,ale czy to ważne?
      Buziaki:)

      Usuń
  13. wow cudowny prezent :-)...bardzo bym chciała takie coś dostać. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) może kiedyś Ktoś ważny dla Twojego serca też Cię zaskoczy...
      buziaki :)

      Usuń
  14. Ależ wspaniały prezent sprawiłaś przyjaciółce,cudny album:)A kartki takie bardzo,bardzo,bardzo piękne i niesamowicie inspirujące...Fajny pomysł z serduchem:)No a przesłanie to strzał w dziesiątkę....Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jeśli jestem inspiracją:) to czerp garściami:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  15. Przecudny album stworzyłaś! jestem nim oczarowana:)
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pamiętaj, że i ja o Tobie też pamiętam:) czas co prawda oddala mnie ciągle od mojego projektu dla Ciebie, ale jak wszystko juz dopnę na ostatni guzik to ...ale to niespodzianka:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  16. To niesamowite........Najpiękniejszy blog to właśnie Twój, wszystko stworzone z taką pasją i sercem! Cieszę się, że spotkałam Cię na tej blogowej dróżce:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko:) chyba "niegodnam "takich słów, ale bardzo miło...
      a co u Ciebie słychać, tak mało Ciebie w tym naszym świecie...:(
      Napisz co tam u Ciebie...
      buziaki :)

      Usuń
  17. Agnieszko album przecudny.Każda z nas marzy o starości z pięknymi wspomnieniami....a przy albumie ze zdjęciami to najlepiej się wspomina. Posiadanie przyjaciela to najlepsze co może nas w życiu spotkać. Moje dziecko za jakiś czas wkracza w dorosłość i mam z tyłu głowy pomysł na album.A Twój to inspiracja dla mnie do działania.Oglądając fotki zaniemówiłam....taki prezent jest bezcenny.Dziękuję i pozdrawiam.Ps.Zdolna z Ciebie Dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw słowo dziękuję:) teraz , czy j a dobrze usłyszałam? "Dorosłość"? ŁAŁ. ..jak ten czas leci:)
      Jeśli tylko chcesz służę radami:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
    2. Aguś, wiesz,że już o tym myślałam,aby zwrócić się do Ciebie z prośbą o wskazówki:) Dziękuję. Ja nigdy nie tworzyłam nic podobnego,a teraz taka okazja,co prawda mam nieco trochę czasu,ale czas biegnie tak szybko.Dlatego już o tym myślę.Na pewno odezwę się z masą pytań.Twoje prace są cudowne i dziękuję za inspirację.Buziaki:)

      Usuń
  18. CUDO, CUDO , CUDO...tyle mogę powiedzieć o albumie!!!! Wszystko piękne , a krteczki bardzo eleganckie, nostalgiczne...
    Super, że masz taką dobrą duszczyczkę przy sobie na baskie wieczory :)
    Przesłanie cudne , no i ta fotka super :):):)
    Buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) masz rację to wielki skarb:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  19. A więc to jest to cudo :) Że będzie piękne wiedziałam, ale że aż tak? ;) Piękny prezent, dopracowany w każdym szczególe. Ta cudowna grafika plus koronki - dla mnie połączenie idealne, podziwiam :) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Karolinko...Dziękuję, jest mi bardzo miło, że Ci się podoba...temat nasz wspólny , ale w jak różny sposób wykonany...ale i Twoje prace mnie zawsze zaskakują dbałością o każdy szczegół...
      buziaki :)

      Usuń
  20. hahaha...ostatnia fotka wymiata :) album jest nieziemski!!! Bezcenna jest taka przyjaźń....buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)to taki żart na zbliżającą się nieuchronnie starość:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  21. cudowny album ze zdjęciami! piękna praca :) a i karteczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Album piękny widać że zrobiony z sercem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno:)
      Kawał serducha mojego w nim jest...
      buziaki :)

      Usuń
  23. To cenę mieć taką dobrą koleżankę od serca. To super , że łączy was wspólna pasja do vintage. Stworzyłaś przepiękne prace, bardzo mi się podoba album i urocze kartki. Zaciekawił mnie tajemniczy proszek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a proszek to magiczny pył i tylko taki nie liczni mają ha ha ha...
      buziaki :)

      Usuń
  24. Ach...
    Wspaniale mieć "bratnią duszę"...
    Piękne fotografie!
    Piękne Twory Twe!
    Jedyna takie bo z Różanej Ławeczki!

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten album ze zdjęciami to jeden z najpiękniejszych prezentów, jakie w życiu widziałam! A widziałam już niejedno.:)
    Podejrzewam, ze łzy wzruszenia się polały przy takich życzeniach.
    BARDZO zazdroszczę Ci, kochana, papierkowych talentów, bo mi z nimi jakoś nie po drodze...:) Buziaki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana można się zarazić oj tak:) wystarczy spróbować:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  26. niesamowite jestem pod wrażeniem, cudowne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę piękny prezent, jestem zachwycona ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje szkolne przyjaźnie praktycznie się skończyły. Jestem zachwycona waszymi kontaktami, wzajemną pamięcia i upominkami. Wszystkiego dobrego dla was dziewczyny, trzymajcie tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trzymamy się, trzymamy, bo jak kiedyś Tobie pisałam, rzadko spotyka się bratnie dusze:)
      BUZIAKI :)

      Usuń
  29. urokliwe! ucieszyłabym się i ja z takiego prezentu! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Paradoksalnie, choć żyjemy w czas, gdy za pieniądze można kupić każdy, najbardziej wydumany prezent, coraz trudniej trafić na TEN JEDYNY, który nie tylko ucieszy oko, ale też (a może przede wszystkim) poruszy serce. Dlatego tak cenimy te prezenty, w które wkładamy swój czas, swoje myśli... po prostu, kawałek siebie. Taki album to jak kapsułka z esencją tego, co was łączy, przyjaźń w obiektywie. Pamiętam, że gdy moja przyjaciółka z dzieciństwa obchodziła jedną z okrągłych rocznic i każdy prezent z tej okazji wydawał się zbyt banalny wpadłam na pomysł, by podarować jej prostą, drewnianą ramkę, w której zamiast obrazka umieściłam jej list do mnie pisany, gdy obie miałyśmy -naście lat. Nie pamiętała go, więc niespodzianka była spora. I chyba uroniła łzę wzruszenia odnajdując w tym liście siebie z tamtych lat. Cudownie jest mieć przyjaciół, warto pielęgnować te związki, czego Wam i nam życzę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję bardzo i cieszę się, że Jesteś na Różanej Ławeczce :)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń