poniedziałek, 21 stycznia 2013

Czego nauczyły Nas nasze BABCIE?







            BABCIA  to zazwyczaj starsza kobieta, która swoją pomarszczoną i spracowaną dłonią głaszcze nas po głowie. To kobietka , która ma dla nas zawsze czas i radę. 
            BABCIA jest zawsze uśmiechnięta i nigdy nie mówi nie, chociaż czasami złe samopoczucie nie pozwala jej na wybryki z wnukami. KOCHAMY CIĘ!
Chociaż czasami zapominamy, że CIĘ mamy . Dlatego cieszę się , że jest taki dzień w roku , który przypomina nam O BARDZO WAŻNEJ OSOBIE w naszym życiu.
            Mojej BABCI już dawno nie ma wśród nas , ale zastanawiałam się nad zadanym wcześniej pytaniem: Czego nauczyła mnie moja BABCIA?
     Pamiętam, że zawsze opowiadała mi bajki. Pamiętam też, że lubiła wszystko przerabiać. Szyła , haftowała i wycinała co popadnie. Nosiła chustkę na głowie i była bardzo pomarszczona i malutka. Szkoda, że nie dane nam było razem więcej spędzić czasu. Dziś wiem , że to co robię  jest dane mi od BABCI.Chociaż nigdy nie pomyślałabym wcześniej , że kiedyś robótki ręczne będą mi sprawiać tyle frajdy i będzie to mój sens życia.   Lubię koronki , wstążki i gałganki, stare fotografie i wiersze pisane piórem .  Kocham to , więc myślę , że to co robię - mam właśnie dane od  MOJEJ KOCHANEJ BABCI .     



                                                          DZIĘKUJĘ CI BABCIU!!!






A WY , czego nauczyłyście się od swoich  KOCHANYCH BABĆ? Pozdrawiam:)

      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz