poniedziałek, 14 stycznia 2013

Pięć słów na literę P ...

... to PRZEMALOWANIE , PRZYKLEJANIE ( DECOUPAGE ) , POSTARZANIE , POBIELANIE (BIELENIE) I POKORA.
Zaczęło się od PRZEMALOWANIA. Dwa lata temu po przeczytaniu mojego pierwszego wtedy bloga mygreencanoe , dostałam skrzydeł i postanowiłam przemalować swój dom , na mój ukochany kolor kremowy . Przemalowywałam wszystko co było możliwe . Kiedy skończyłam , nasz domek nabrał jasności . Potem wzięłam się za wyszukiwanie starych koszy , szafek , półek , które również przemalowywałam i POSTARZAŁAM .

                                    

                                

                                     
PRZYKLEJANIE ( DECOUPAGE )to kolejna czynność , którą bardzo lubię . Oklejam wszystko co nadaje się do oklejenia . Uwielbiam wykorzystywać do tego serwetki , papiery ryżowe , koronki czy wstążki . Mogłabym robić to godzinami .

                                           

                                 


                                 
                               

                               

Kolejne moje P  to POBIELANIE czyli BIELENIE . Tutaj dopiero zaczynam , chociaż mam już na koncie parę rzeczy , którymi mogę się pochwalić .


                                  

                                         


                               

    I na koniec została nam POKORA  ii  z tym mam bardzo duży problem.Każdy przedmiot , który ozdabiam , przerabiam lub maluję staram się zrobić tak , by był tym jedynym , wyjątkowym . Wiem , że muszę się jeszcze wiele nauczyć , dlatego śledzę nowinki jakie pojawiają się na blogach . Szukam tam inspiracji i próbuję uczyć się na błędach . Nie zniechęcam się . Jeśli coś mi nie wychodzi , staram się jeszcze bardziej , bo wiem , że tylko pracą i POKORĄ można  osiągnąć cel .



             Dzisiaj to na tyle . Mam nadzieję , że moje PIĘĆ SŁÓW NA ,,P '' Was zaciekawiło :-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz