wtorek, 8 października 2013

Prace na Jarmark cz I...





Witajcie w moich skromnych progach...:)

Dziękuję za oddane głosy na mój wianek w WYZWANIACH WIANKOWYCH...
tak jak mówiłam niech wygra najlepszy i tak też się stało...
Gratuluję zwycięzcom:)

Obiecałam, że pochwalę się pracami zrobionymi na Jarmark...
wszystko rozbiłam na trzy części...
pierwsza to 

PRZETARCIA I TRANSFER

Shabby Chic 
delikatne przetarcia dodają przedmiotom lat, 
a transferowe nadruki to już ekstra dodatek...









..malutki dodatek w postaci materiałowego taga, to 
kropka nad i...


...tutaj wykorzystałam moc płynu do transferów...
z odbicia laserowego zrobiłam obrazek Marilyn Monroe...
"kulania" papieru było moc, ale się udało...


odarcia dodały jeszcze większego szyku...
delikatne czarne perełki zrobiłam mazakiem do pereł...



...napis wykonałam samodzielnie 

Carpe diem...


pamiętacie moje drewniane mebelki tu
zrobiłam dla nich pudełko...



pudełko do chleba też ozdobiłam transferem podesłanym od
dziewczyn z Pasji Decoupage...






herbaciarka może spokojnie zamienić się w pudełko do biżuterii...





... a skrzynia z baletnicami to mój nowy wytwór na skarby...




a oto transfery pomocnicze...
(dziękuję iszart i całemu światkowi netowemu)









(pamiętajcie o lustrzanym odbiciu...)


Dziewczyny dziękuję za komentarze pod ostatnim postem...:)




 "Dzieląc się tym co mamy z innymi, 
poznajemy swoją wartość..."


Buziaki:)

27 komentarzy:

  1. Z otwartą buzią oglądam Twoje prace, no po prostu...brak mi słów!!!!
    wszystkie prace piękne, dopracowane w najdrobniejszym szczególiku:) a ten materiałowy tag o jak wisienka na torcie....ach....jest cuuuuudny i chyba będę śnić o nim po nocach:-)
    Pozdrawiam cieplutko i już nie mogę się doczekać części II Twoich prac!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak wspaniałe słowa:) Chyba zaraz zapadnę się pod ziemię...:) Może zainspiruję Cię do zrobienia czegoś właśnie w tym stylu...
      Buziaki:)

      Usuń
  2. Podziwiałam już na fb, ale powtórzę raz jeszcze - ślicznie zrobione shabby, a moim faworytem jest pudło chlebowe, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam z Posen - dzisiaj pochmurnego i mokrego, Vika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) kujawsko-pomorskie też zalane jest szarością, więc nie prześlę Tobie słonecznych promieni, ale za to przesyłam Ci ciepły uśmiech na cały dzień...
      Buziaki:)

      Usuń
  3. Świetne transfery,super prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że Ci się podoba...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. sliczne prace wykonałas :)podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to wszystko piękne i takie shabby!!!!!!!!!!!!!!!!!! Transfery muszę sobie zapisać, bo super są!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że Ci się podoba:) Transfery nie są moje, ale myślę, że po to są by z nich korzystać...:)
      Buziaki:)

      Usuń
  6. Piękne prace, bardzo mi się podobają, szczególnie pudło z baletnicami. A przeniesienie tak dużego motywu jak Twoja MM za pomocą transferu to nie lada robota, wiem coś o tym. Mnie zawsze pot oblewa zimny, żeby czasem nie uszkodzić obrazka i nie zaczynać od nowa.szczególnie gdy czas nagli :) Materiałowy tag to wspaniały pomysł - pozwolę sobie go zapisać, może kiedyś skorzystam, jeśli się zgodzisz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i bardzo się cieszę, że mój tag Cię zainspirował...korzystaj jeśli chcesz, dzielmy się tym co robimy...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace warto eksperymentować z transferem :))
    pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana:) Transfer to chyba najbardziej oryginalna ozdoba każdego przedmiotu, wystarczy tylko umiejętnie dobrać grafikę, a "sprzeda" się sam :)
      Pozdrawiam i przesyłam różane buziaki :)

      Usuń
  9. Super pracki !!!
    Oj ja też ostatnio lubię takie odarte z farby ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również się zachwycam, bo jest czym. Widać, że wkładasz swoje całe serce w prace. Są piękne. I powiem szczerze, że nie wiem, która bym wybrała...bo są wszystkie takie niesamowite. Póki co cieszę się każdego dnia tabliczką od Ciebie...Wspaniałe zdjęcia, wspaniały Jarmark..i nadal żałuję, że daleko mieszkamy.Ale może kiedyś........POZDRAWIAM cIĘ serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przyjdzie taki dzień, ze gdzieś na rogu jakiejś uliczki, otrzemy się ramieniem ha ha ha ...a tak poważnie może kiedyś wprosimy się jedna do drugiej :)
      Cieszę się, że Różana Tabliczka przypadła Ci do gustu...
      Buziaki:) do jutra, bo jutro SPĘKANIA:)

      Usuń
  11. Och!
    Biel i czerń króluje w dziełach Twych!
    Pudełko z baletnicami urocze!
    Moc pozdrowień!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem, jestem :) a prace przecudne... jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, że się wkręciłaś, czyli nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych i ja w to wierzę:)
      Buziaki:)

      Usuń
  13. hmm... szafki na klucze to ja na jarmarku nie widziałam...a szkoda , a poza tym wszystko jest ekstra ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...bo szafka moja Kochana już poszła wcześniej ha ha ha ...
      Buziaki:)

      Usuń
  14. Piękne i pracochłonne rzeczy przygotowałaś na jarmark.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Droga Alicjo:) Bardzo lubię pracę z moimi drewniakami i nie mogłabym inaczej do tego podejść, jak rzetelnie...
      Buziaki:)

      Usuń