piątek, 4 kwietnia 2014

Palma Wielkanocna i Królica Fifi...





Witajcie:)

Dziękuję za pozytywne komentarze...
cieszę się. że nowa szata fotograficzna Różanej spodobała się i została miło przyjęta...

czy kiedykolwiek robiłyście Palmę Wielkanocną?
ja może w szkole, a to było baaaaaaaaaaaardzo dawno...

Renia z Dogonić Własne Marzenia, poprosiła mnie abym taką Palmę 
wykonała dla Jej Córeczki...
a i owszem zrobię z wielką przyjemnością...

Palma miała być w kolorach różu, technika dowolna, tylko jeden warunek:
praca ma być wykonana na płaszczyźnie...
 zabrałam się więc do pracy...
Wybaczcie, to jedyne zdjęcie, które przetrwało...
dlaczego? bo sfiksował mi aparat..., ale
 postaram się Wam chociaż troszeczkę opisać mój plan działania...


wszystkie elementy Palmy zamocowałam na desce, którą wcześniej przetarłam woskiem...
konstrukcję Palmy stworzyłam z witek brzozy...
całość przycięłam, a koniec przewiązałam sznurkiem 
(zobaczycie to na innych zdjęciach)
dalej bukszpan, jaja, motyle i róże zrobione z filcu...
jak je zrobić?



1. wycinamy paski filcu
2. robimy supełek i mocno zaciągamy
3. skręcamy pasek i doklejamy pod odpowiednim kątem do główki naszego kwiatka-róży,
(paski okręcamy, zwijamy, by powstały płatki...tak długo jak dużą potrzebujemy różę...)

 oto końcowy efekt...




transferowy napis stworzyłam sama, nic specjalnego, ale w całości prezentował się super:)













Powiem Wam, że taka Palma Wielkanocna może być fajną ozdobą na ścianę...
pomyślę i może dla siebie taką stworzę, tylko nie koniecznie w różu:)


a teraz kilka ogłoszeń Różanych...
u  Diany jest kolejne wyzwanie Wielkanocne
zapraszam:)



ja postanowiłam wystawić do zabawy mój Wianek...



Wianek stworzyłam jakiś czas temu na Wyzwanie w Przydasiowie, ale 
jest to mój tegoroczny Wianek wielkanocny, więc
pozwoliłam sobie go zgłosić również u Diany...

a teraz drugie i ostatnie ogłoszenie...:)
Dziewczęta od wczoraj zamieszkała na Różanej Ławeczce

Królica Fifi

jest cudnej urody i teraz Matylda już nie jest samotna:)
Fifi otrzymałam od Ani z caramel and white
to bardzo dopracowana, w każdym calu Królica...
poprosiłam Anię, by Fifi była w moim ulubionym kolorze granatu, więc 
Ania właśnie taką dla mnie zrobiła ...
poprosiłam również o chusteczkę na głowę, którą na święta i wszelakie okazje 
można zdjąć i przepasać  kokardą...:)
Królica stoi, bo ma usztywnione butki...
ma też piękną kamizelę i szare geterki...
zresztą zobaczcie same...
ach...





jest boska, czyż nie?:)

polecam Ani dzieła, bo wykonane są perfekcyjnie...
każdy detal na wagę złota...:)

Buziaki:)

38 komentarzy:

  1. niby palma a jednak małe dzieło sztuki :) przepiękna Ci wyszła, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Różana :)))zachwyciła mnie Twoja Palma to małe wielkie dzieło sztuki. Oczywiście może być piękną ozdobą na ściane. Jesteś niesamowita w tym co robisz i jak robisz. Cudo. :)))A Fifi jest obłedna. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo...:) Palma jest na zamówienie, pomysł jak najbardziej mój...:) a Fifi...to prawda CUDO:)
      BUZIAKI:)

      Usuń
  3. Agnieszko, Twoja palma jest wspaniała!!! Podziwiam Twoją kreatywność. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Palma prezentuje się niesamowicie :))) A królica, masz rację jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W życiu bym niewpadła na pomysł,że palmę można w taki sposób stworzyć i aprawić by była ozdobą na ścianie!!!Gratuluje wykonania i pomysłu!!
    Króliczek śliczny i ta chusteczka na głowie urocz (moja córeczka ma podobną :) )
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam:) zawsze to coś innego...:)
      Buziaki:)

      Usuń
  6. śliczna ta palma jestem pełna podziwu a Fifi się pieknie prezentuje , :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Duma mnie rozpiera! Króliczka, króliczką, ale, że u takiej uzdolnionej osóbki się znalazła, wśród tylu pięknych rzeczy! Palma jest dostojnie urocza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję i będę polecać Twoje dzieła, bo warto...:)
      Buziaki:)

      Usuń
  8. Kusisz palmą, oj kusisz! Może i mnie się uda taką zrobić dla siebie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...czekam na Twoje efekty i jestem ich bardzo ciekawa:)

      Usuń
  9. Palma jest niezwykła i świetnie dobrane kolory, napis podkreśla całość. Króliczek fikuśny i odpowiednio nazwany:)) pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, że boska! W każdym calu:)
    Palma natomiast wygląda zniewalająco i jest taka Twoja... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że podoba Ci się i jedno i drugie:)

      Usuń
  11. Palma fantastyczna i jeszcze z taka się nie spotkałam :)))
    Fifi jest odjazdowa!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...bo to mój pomysł od początku do końca...lubię czasami coś od siebie dodać:)
      Buziaki:)

      Usuń
  12. Witaj
    Palma świetna warta podpatrzenia, a królik milutki-chciała bym takiego mieć.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częstuj się pomysłem..., a Fifi polecam zgłoś się do Ani...

      Usuń
  13. Bardzo Ci dziękuję, że ją dla Nas zrobiłaś.
    Mam nadzieję, że po konkursie zawiśnie w naszym domku : )
    Królica idealnie się wpisała w klimacik Twojej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...nie ma za co cała przyjemność po mojej stronie...Wiesz, że lubię się samorealizować, to mnie nakręca do dalszej pracy:)

      Usuń
  14. Fifi rewelacyjna!!! Piękny prezent.Pomysł na palmę naprawdę wyjątkowy. Zawsze idziemy ku tradycyjności, a tu można połączyć pomysły i wychodzi małe cudeńko:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...masz rację, tradycja górą tylko czasami można ją troszeczkę zmodyfikować i wychodzi zaskakujący efekt:)
      Buziaki:)

      Usuń
  15. Cudowna ta palma ;) ! taka inna z pomysłem

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękną palmę zrobiłaś! ja jestem nią zachwycona!♥!
    Prezent od Ani cuuuuudny dostałaś!
    Pozdrawiam ciepluteńko♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Palma świetna, niesamowity pomysł, prosty i efektowny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Robiłam już palmę od kliku lat robię sama i staram się aby za każdym razem była inna. twoja wersja mi się bardzo podoba i w tym roku ( ze względu na to , że bazie już przekwitły) wykorzystam gałązki brzozowe i coś podobnego zrobię! A róże filcowe są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) bardzo mi miło, że skorzystasz z mojego pomysłu...:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Palma wielkanocna wow...cudowna ...stanowi piękną dekorację....Królisia urocza :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że spodobała się Tobie moja Palma:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  20. wianek jest fajny ale królica jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń