wtorek, 15 stycznia 2013

Imiona jako nasz talizman na życie.


 


     Nasze imię  jest nierozerwalną częścią naszego jestestwa. Niezależnie od tego czy nam się podoba, czy też nie, wiąże się z nim nasze pierwsze wspomnienie. To nasi rodzice wybrali nam ten znak na całe nasze życie, dlatego powinniśmy nosić je godnie, bo ono wyróżnia nas z pośród wielu takich samych imion.
     Warto, sięgając do Księgi Imion, poznać znaczenie swojego imienia i dowiedzieć się jaka jest jego historia, jakie cechy zachowania są z nim związane, a przez to lepiej poznać siebie samego. Może dzięki temu zrozumiemy skąd biorą się nasze reakcje na różne sytuacje.
     Ja nie omieszkałam zajrzeć do takiej Księgi i muszę przyznać, że byłam trochę  zaskoczona tym, co tam napisano. Najbardziej spodobało mi się przysłowie:
                               
                     "Skromna jak święta Agnieszka, a diabeł w niej  mieszka"      :):):)




     Tak więc zainspirowana słowem IMIĘ , poczyniłam kilka kolorowych literek , które poskładały się w piękne imiona.






    Literki są drewniane, pomalowane ręcznie.Można je powiesić lub przykleić.
          Pozdrawiam:)
   

4 komentarze:

  1. skromna?, święta? kiepska ta księga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Brygido czyżby było Ci przykro? Zajrzałam do KSIĘGI IMION, a tam: "Gospodyni Magda , co ty będziesz jadła? Groch się nie urodził , kapusta przepadła" :) Dalej napisano, że masz charakter "bomby atomowej" no i chyba nie będziemy z tym dyskutować, prawda Brydziu? Buziaczki i pozdrowienia :)

      Usuń
    2. Droga Różana Ławeczko napisano również, że mam racjonalny zmysł i dar dyplomacji więc na pewno sobie poradzę bez tego grochu i kapusty:) a tak na marginesie to ja jestem Magdalena. Buziaki :-)

      Usuń