piątek, 12 kwietnia 2013

Kwiatki-pączusie w/g Różanej Ławeczki:)




      Zapraszam do mojej pracowni. Dzisiaj postanowiłam wykonać SAMA ( z czego jestem dumna)- wianek wiosenny na drzwi. Wykorzystałam w tym celu do ozdoby kwiatki- pączusie, które zrobiłam tak:



     Potrzebne nam będą:
 1. materiał, nici, nożyczki, kolorowa mulina, wata i ozdoby (guziki, kolorowe wstążki...)
 2. wycinamy z materiału koła, obszywamy je dookoła zostawiając kawałek, by przerzucić materiał na prawą stronę
3. wypychamy wszystko watą i zaszywamy 
4. kolorową muliną przeszywamy kwiatka-pączusia, by nabrał kształtu
5. na koniec ozdabiamy guzikami, cekinami, koralikami...


   Efekt końcowy mojej pracy:)




             Nie mogłam się oprzeć i poszłam dalej. Uszyłam kolejnego kwiatka-pączusia:)




        Mam nadzieję, że spodobały się Wam moje kwiatki-pączusie i spróbujecie same:)

PS. Dodam lojalnie, że jest to pomysł "ściągnięty" z neta, ale wykonany samodzielnie:)

        Owocnej pracy. Buziaki:)





2 komentarze:

  1. Biegam po twoim blogu i zaglądam Tu i tam, no wianki mnie zachwyciły...kwiatki i przepis na ich uszycie genialne!!! no a ten napis HOME powalił mnie na podłogę i nadal tam jestem. czy ty sama to zrobiłaś? w jaki sposób mogę go u Ciebie nabyć. Podaję meila do siebie bo bardzo jestem zainteresowana:) kalinowska@mebelart.com.pl..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cuda, zostaję tu na dłużej. Cieszę się, że znalazłam Twój blog.. Wianuszek cudowny, a pączusie mmmm śliczne- dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń