środa, 5 czerwca 2013

Ciągle pada...


Witam.

 Szaro, buro nic się nie chce.
Mam pytanie : Ile jeszcze musi spaść tego deszczu, żeby znów mogło zaświecić słońce?
Angielska pogoda zawitała do Polski.
 A my mamy w sobotę klasowy piknik. Miały być kiełbaski, gry i super zabawa na świeżym powietrzu ha ha ha!

 Zawsze mówiłam, że ...


 Chyba dam szybkie ogłoszenie:


Powiem Wam tak - dzisiaj proponuję ciepłą herbatkę i dobrą książkę.


 Ja zabieram się już po raz kolejny za
"Tam gdzie spadają Anioły "Doroty Terakowskiej

 "Niezwykle ciekawa, ciepła i mądra powieść(...) Któż nie zastanowił się choć raz nad "zakrętami losu", nie stanął przed problemem choroby i śmierci, nie przeżył konfliktu rozumu i wiary?"


Nie będę Wam zdradzać już nic więcej, po prostu musicie ją przeczytać.
Ja wraca do niej już kolejny raz, bo to bardzo pouczająca książka. Tą podrzuciła mi Monia, która ma bardzo romantyczną Duszę:)
Polecam!
Usiądźcie wygodnie i zaczytajcie się...

Ale zanim odpłyniecie, na rozluźnienie piosenka właśnie o deszczu:)


Pozdrawiam Was SŁONECZNIE:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz