wtorek, 5 lutego 2013

Kolejne drewniaki w Różanej.






                     "Rzeczy proste są zawsze najbardziej niezwykłe" 
                                                                      "Alchemik"  Paulo Coelho






       ... i tego się trzymam . 
     Rowerek jest piękny prawda, dlatego postanowiłam się nim pochwalić .
     Znalazłam go jak buszowałam wczoraj po internecie. Jest taki słodki . A 
     ten koszyk -  dodaje uroku:)

         Dzisiaj miałam bardzo pracowity dzień. Popełniłam kolejne drewniaki i
     oczywiście nie omieszkam się z Wami nimi podzielić :)

                                                               skrzynka na klucze


                                                       zaległa skrzynka dla Brydzi    

                                         

                                                              wieszak dla Dominiki




                                                      dwa koniki dla Anastazji i Franka



:) :) :0



                                                       i  trzy świeczki w stylu retro ... 
    one sprawiły mi najwięcej frajdy , bo uwielbiam wszystko, to co "pachnie" dawnymi czasami ...




                    

                            Ufff... to był naprawdę pracowity dzień. 





                                                                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz