czwartek, 21 lutego 2013

Pracowity tydzień :)







                Witam!

    Za oknem nadal zimowe poranki . Chyba wszyscy mamy już dosyć tej aury. Czekam z utęsknieniem na wiosenne promyki słońca. Żeby nie popaść w zimowy marazm, ruszyłam do pracy i tak minął mi cały tydzień. Zrobiłam parę kolejnych wianków z papieru, trochę drewniaków i ...ale o tym opowiem Wam później, teraz zdjęcia:









 





        No i niespodzianka... Najpierw wymyśliłam sobie, że będę szyć na maszynie, ale mój plan" spełzł " na niczym jak splątała mi się nitka. Stwierdziłam bardzo szybko, że to nie dla mnie i szybciutko poprosiłam koleżankę Basię, by została moją" ręką od szycia". Zgodziła się.  DZIĘKUJĘ CI BASIU :) To dla Ciebie:


         A teraz to czego dokonałyśmy razem z Basią:



  Postanowiłam również zaprojektować chorągiewki dla Samiego wraz z jego imieniem i zdjęciami. Bardzo mu się spodobały.

                                                      


     Muszę Wam powiedzieć, że te chorągiewki to fajna ozdoba dziecięcego pokoju.
Polecam :)
      To na tyle. Pozdrawiam i zachęcam do projektowania własnych skarbów. Buziaczki:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz