niedziela, 26 maja 2013

Matka, Matunia, Mamusia, Mama...




     Odkąd pamiętam jest zawsze przy mnie. Zawsze mogę na Nią liczyć. Dobrze gotuje(bo ja nie lubię), uwielbia pracę w ogrodzie, kocha kwiaty. Po mimo swojego podeszłego wieku, potrafi nie raz zaskoczyć mnie swoimi witalnymi siłami. Skąd ONA to bierze? Zastanawiam się. Nie ma rzeczy, której by nie zrobiła, nie ma dnia słabości, a jak JĄ coś boli to twierdzi, że musi boleć, bo inaczej nie wiedziałaby, że żyje:) Wychowała naszą całą czwórkę, razem z moim TATĄ, a dziś kiedy już od parunastu lat jest wdową, cieszy się wnukami i prawnukami:) Nie pamiętam, żeby kiedykolwiek się na coś skarżyła.
     Oto obraz mojej UKOCHANEJ MAMY. Dziękuję Panu Bogu, że ją mam i mogę cieszyć się, że nadal jest ze mną. Kocham ją bardzo:)!!!!!!!!!


      Dziś mam już swoją córkę i wiem jak trudno być dobrą MAMĄ. Staram się być choć w połowie taką jak moja MAMA, ale wiem, że nie dorównam Jej, bo jest to nie możliwe. Kocham moją córeczkę i choć czasami mijamy się gdzieś po drodze, to wiem, że zawsze pozostanie po między nami więź. Więź MATKA-CÓRKA. Nierozerwalna więź. Może któregoś dnia i Ona będzie mówiła o mnie to, co ja o mojej MAMIE:)


       Poproszono mnie, abym wykonała kilka prac dla MAM moich bliskich znajomych i pomimo braku czasu nie mogłam im odmówić, bo przecież argumentem była MAMA. Więc cieszę się, że chociaż małą iskrę Różanej Ławeczki mogłam wnieść w ich MIŁOŚĆ:)




   



      Wiem, że nie wszystkie z Nas mogą dziś przytulić się i powiedzieć: DZIĘKUJĘ CI MAMO, ZA TO, ŻE JESTEŚ..., bo część MAM odeszła i czuwa nad Wami, a część MAM tak ułożyła życie, że nie zawsze można zrozumieć ich postawę, ale jak ktoś powiedział : MATKA JEST TYLKO JEDNA i szanujmy je takimi jakie są, bo nie wiadomo jak potoczy się Nasze życie.



      A na koniec chciałam Wam Kochane MAMY, przypomnieć najpiękniejsze polskie piosenki właśnie o Was, o Waszej miłości do nas, do Waszych dzieci:)

DZIĘKUJEMY WAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mieczysław Fogg


i  Violetta Villas


A teraz na koniec trochę prywaty.
 MAMO JESTEŚ moim skarbem i chociaż czasami nie mam czasu, to zawsze Jesteś  KOCHANA MAMO w moim SERCU:)

"MAMO, MAMO coś Ci dam
Jedno serce tylko mam
A w ty sercu same róże
Żyj mi MAMO jak najdłużej"



PS. Dzięki dla Gosi Żurek za przypomnienie tekstu tego nadobnego wiersz:)

2 komentarze:

  1. Mama-jak pięknie to ujęłaś w tym poście o nas o naszych mamach.Prace jak zwykle cudne i wyjątkowe bo wiadomo dla MAMY A BARDZO JE KOCHAMY :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, myślę czasami,że dobrze, że jest taki dzień w roku, bo przynajmniej możemy na chwilę zatrzymać się i przypomnieć sobie za co KOCHAMY TE NASZE MAMY:) Dzięki za odwiedzinki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń