poniedziałek, 6 stycznia 2014

Kochani Jesteśmy starsi o rok, ale czy to coś oznacza?



                                                                   Witajcie moi Kochani:)!




Dziękuję za wszystkie życzenia na Nowy Rok...:)
Tak sobie myślę, że tym razem nie będę stawiała sobie żadnych postanowień i żadnych zadań do pokonania...
Po prostu idę na żywioł...
nie będę później rozczarowana, że czegoś nie poczyniłam lub po prostu coś zawaliłam...

wiem tylko jedno, że na pewno "odzieję" 
grubą skórę i nie dam się już więcej ranić...
tak po prostu trochę zdrowego egoizmu...
czego i Wam wszystkim życzę:)

życzę Wam również szalonych zabaw w tym Karnawale, 
niech obcasy się łamią, a pończochy puszczają oczka ...

Wasza Różana Ławeczka:)


 ZAPOMNIAŁAM !

Równo rok temu napisałam po raz pierwszy własnego posta...

fajnie, że jestem z Wami i żeby Wam podziękować zapraszam już nie długo
na słodkie RÓŻANE CANDY!!!!:)

BUZIAKI:)

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam już wkrótce na moje różane candy...:)
      Buziaki:)

      Usuń
  2. Gratuluję i dalej z nami bądź :-). Cieszę się że tu trafiłam i mogę podziwiać Twoje prace. Pozdrawiam i czekam na dalsze posty, pomysły , realizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak miło i dla takich chwil warto robić to co robię...
      dziękuję jeszcze raz za to, że Jesteś moim gościem
      Aga z Różanej...

      Usuń
  3. wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku i gratuluję rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu:) Zostań proszę razem z Różaną,,,
      Buziaki:)

      Usuń
  4. Jakiż świat byłby uboższy bez Twych cudności z Różanej Ławeczki...
    Wspaniale ,że jesteś!
    Moc gratulacji z okazji rocznicy!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał jak mi słodko...nie spodziewałam się, że jest Wam u mnie tak dobrze, bardzo się cieszę i będę starała się Was nie zawieść....
      Buziaki :)

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego życzę, miło jest tu zaglądać, p;ozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jest Ci tutaj dobrze, proszę zostań na dłużej...
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. również wszystkiego dobrego dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roku i życzę pięknych chwil w Nowym Roczku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dla Ciebie przesyłam ciepłe słowa...
      Buziaki:)

      Usuń
  8. Gratulacje i kolejnego roczku w blogowym świecie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że Jesteś moim gościem:)
      Buziaki:)

      Usuń
  9. Dołączam się do Noworocznych Życzeń. Ciepło i miło tutaj. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana nie starsi tylko z większym doświadczeniem , pozdrawiam i Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ,ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. I Tobie wszystkiego co ciepłe, dobre i miłosne ...
    tak, tak skrupkę czasem trzeba przyodziać , co nie znaczy ,ze w środku piękno nie tkwi :) Więc trzeba je chronić ! Gratuluje roczku ...czas umyka i pięknie nas kształtuje ! Oby tak dalej ...buziaki Różana Ławeczko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu bardzo Ci dziękuję...
      coś w tym jest pomimo grubej skóry, zawsze pozostajemy słabymi na ból i udrękę, ale kto jak nie my walcząc o dobro drugiego człowieka stawiamy swoje dobro nad inne...
      Buziaki:)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak cudownie, że od roczku można przysiąść na Twojej różowej różanej ławeczce...:) na której otaczasz nas magicznymi rzeczami...wszystkiego naj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, cieszę się, że Jesteś moim gościem...
      zostań proszę i zaglądaj częściej:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Wow! Jak ten czas minął! Już rok inspirujesz , bo zdecydowanie mnie zaraziłaś kartkowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak ...broniłam się przed założeniem, a teraz cieszę się, że mam Różaną Ławeczkę...
      Nie musisz mi dziękować, każdy robi to co mu w duszy gra i nie ja pierwsza i nie ostatnia robię coś co powiela się...
      ważne jest to, że robimy wszystko różnie i nie wpadamy w paranoję własnego jestestwa...
      Pozdrawiam i życzę Ci pięknych inspiracji...:)

      Usuń