wtorek, 28 stycznia 2014

Męski punkt widzenia...

                                           


                                     

Witajcie:)

Jakiś czas temu pewien Mężczyzna poprosił mnie, abym
wykonała parę przedmiotów do Jego nowego domu...
cóż zawsze jakaś odmiana dla Różanej Ławeczki...

ponieważ ograniczyłam kolory do rustykalnych brązów, bo
nowe przedmioty miały współgrać razem z pozostałymi
pomyślałam o  retro klimacie...

oto skrzynka na klucze...
temat przewodni " ulice Paryża"...

                                     

fotografia z autem to serwetka,  zabezpieczona woskiem, który
tworzy aksamitną powierzchnię...

                                                 

zegar to podobna historia
rustykalna bejca tak świetnie została wchłonięta, że delikatne otarcia woskiem
nadały głębię...
tu Paryż jest też wydarty z serwetki...
cyfry malowane ręcznie...


a na koniec pudełko
obrazek naniesiony preparatem do transferów.
a napisy własnoręczne...
tutaj musiałam zabezpieczyć całość lakierem, by nabrało wszystko
wyrazistości...


nie zapomniałam także o kartce...
tym razem to urodzinowa...
(polecam podkłady EKO do kartek od Oli  z przydasiowo.pl)


rozetkę zrobiłam sama,
 (już niedługo polecę Wam kilka ozdóbek ze starych pożółkłych książek)


Warto od czasu do czasu obrać Męski punkt widzenia...

Buziaki:)

Ps. Pamiętajcie o Różanym Candy...

26 komentarzy:

  1. wow,zamowienie od mezczyzny-ciezka sprawa,ale poradzilas sobie super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wiesz z mężczyznami jest tak: krótko i na temat...Oni nie rozwodzą się nad istnieniem kolorów pośrednich, liczy się przedmiot, który musi być wykonany dobrze i kropka...
      Mam nadzieję, że dałam radę...
      Buziaki:)

      Usuń
  2. super prace :) czasem fajnie stworzyć coś dla Mężczyzny :) lubię tą serwetkę z autem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba, extra!! Bardzo mi się podoba dzisiejsza Twoja propozycja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno poznałam Twojego bloga-tworzysz CUDOWNE rzeczy.!!!! Napatrzeć się nie mogę. Nowości dla mężczyzny świetnie wymyśliłaś:) Zostaję u Ciebie na stełe z miłą chęcią:) Pozdrawiam serdecznie Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewelino na Różanej Ławeczce...:) Będzie mi bardzo miło Ciebie na niej gościć...
      Dziękuję za dobre słowo i przesyłam buziaki:)

      Usuń
  5. Z facetem to czasami ciężko...ale wiedziałam,że dasz radę...A takie cudeńka najbardziej przyciągają babeczki ;)Pozdrawiam Agata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Agatko- męski ród jest czasami nie do ogarnięcia, ale sposobem, można ich obejść:)
      Buziaki:)

      Usuń
  6. prace są przepiękne i bardzo pomysłowe:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie sobie poradziłaś z męskim tematem!☺ wszystkie prace rewelacyjne!!!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  8. I Ty tu tak cichutko skromniutko takie piękne rzeczy robisz? ;) wow...;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha ...witaj Joasiu na Różanej Ławeczce...cieszę się, że tutaj dotarłaś i mam nadzieję, że zostaniesz Naszym Gościem:)
      Pozdrawiam i zapraszam Aga z Różanej...

      Usuń
  9. Super zegar wyszedł, bardzo mi się podoba, a dla faceta to faktycznie miałaś zagwostkę, ja odnawiam pokój synowi-studentowi, ale raczej moje prace kawalerowi nie spasują muszę postawić niestety na nowoczesność:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,tak każdy ma swój gust, a z gustami się nie dyskutuje- jak mawia moja znajoma...:)
      i dobrze, że każdy z nas ma swoje widzi mi się, bo nudno, by było...
      Buziaczki:)

      Usuń
  10. Piękne przedmioty, zegar po prostu mnie oczarował, skrzyneczka na klucze też śliczna. Cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe przedmioty, bardzo klimatyczne :) Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne męskie klimaty!!!
    Dla faceta zawsze ciężko coś zrobić, Tobie udało się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Aniu na Różanej Ławeczce...
    Cieszę się, że zawitałaś tutaj i dziękuję za dobre słowo...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń