niedziela, 12 stycznia 2014

Moja Babcia jest Aniołem...





...i dlatego zawsze jest ze mną...

Witajcie:)

szkoda, że nie mam tego szczęścia i nie mam już Dziadków...
pozostała mi pamięć o Nich i czas jaki spędzam na cmentarzu przy ich grobie...

za to Babcie i Dziadka jednego( mój TATO zmarł 13 lat temu...) ma moja Jaga i 
patrząc na miłością jaką dają Jej , Jej Dziadkowie wiem, że bycie z Nimi
to fajna sprawa...:)
 dlatego za ich
DOBROĆ, MIŁOŚĆ I WOLNY CZAS
należą się im drobne upominki...


drewniane serca to forma laurki, która z życzeniami niesie wyrazy Szacunki i Miłości...



Anioł
 to dla Naszych DZIADKÓW, którzy maja Nas pod swoimi niebiańskimi skrzydłami....


A jeśli mamy słodkości dla Naszych Babć i Dziadków
to pięknie zapakowane w skrzyneczce na pewno będą sprawią dużo Radości Im obojgu...


...przy okazji na wieczku możemy zamieścić
 napisy z życzeniami i ciepłe życzenia wypływające z głębi serducha...


...a to już większa skrzynia, taka na BABACINE przydaśki...


...no i oczywiście laurki z ciepłymi życzeniami od wnucząt...:)


laurka w formie doniczki to moja nowa impresja...


Mam jeszcze parę pomysłów, ale to już następnym razem...

Dziękuję za gratulacje i życzenia z okazji założenia
 Różanej Ławeczki
już nie długo Różane Candy...

Buziaki:)

28 komentarzy:

  1. Pięknie napisałaś.... Ja już nie mam Dziadków, Babć i Rodziców (Tato odszedł 7 lat temu, Mama w ubiegłym roku). Jakby było mało to jeszcze piesek odszedł...... Zawsze będą w moim sercu i pamięci. Śliczne, osobiste wszystkie prace....

    OdpowiedzUsuń
  2. To najgorszy scenariusz...podobnie jak u mnie nie ma Dziadków, Babć, mój Tata odszedł 13 lat temu, a mi wciąż wydaje się , że to było tak nie dawno...Z Gabi moim yorkiem też ostatnio nie było za ciekawie, ale jakoś doszła do siebie...
    Życie to nie jest bajka, dbajmy o Naszych Najbliższych, bo tak szybko odchodzą...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty wyczarowałaś dla naszych Drogich Babć i Dziadków....Wspaniałe dedykacje...Jestem oczarowana i za inspirowana Twoimi pomysłami :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam troszeczkę podrzucić co nie co:)
      Buziaki:)

      Usuń
  4. Przepiękne prace!!! oczu nie można oderwać!:)
    skrzyneczki, serduszka, laurki....wszystko cudnie wykonane!!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda z Twoich prac będzie miłym podarunkiem dla ukochanych dziadków.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie mają przeznaczenie:) Pamięć jest najważniejsza...przecież i MY kiedyś też będziemy Babciami i Dziadkami...
      Buziaki:)

      Usuń
  6. Jak zwykle klasyka w stylowym wydaniu, super !!
    ja czekam na paczkę z drewnianymi cudami jak tylko dotrze to zakasam rękawy do pracy.
    Pozdrowienia z Montowni Śliczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tak ma być...:) Czekam na Twoje prace i życzę powodzenia:)
      Buziaki:)

      Usuń
  7. Piękne podarunki! Zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na Różanej Ławeczce:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Prezenty śliczne, a i wpis o dziadkach poruszający.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne prace :) na pewno spodobają się Dziadkom i Babciom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzruszające....a prezenty przecudownej urody:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekneprace, mają tocoścopowoduje, ze nie moznaderwsc wzroku:))

    OdpowiedzUsuń
  12. To jedne z najpiękniejszych prezentów, jakie widziałam! Zachwycam się absolutnie bo za babcią własną też tęsknię i niestety tak musi pozostać. Dziś zawiesiłam przy swoim biurku jej zdjęcie i odczuwam magiczna moc. zapraszam do obejrzenia. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieszę się, że mogłam Cię nastroić do wspomnień...ja tak mam jak idę na cmentarz, odkurzam moje wspomnienia, bo tylko Babcię pamiętam...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. cudne prace ;) a serduszka urocze, to bardzo miły prezent na dzień babci czy dziadka ;) podarowałam takie rok temu

    OdpowiedzUsuń
  14. No to kolejne pomysły przed Tobą:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana...miłością tu kipi ! Ja również jestem sierotą bezdziadkową :( Najbardziej tęsknię za dziadziem Marianem co pszczółki hodował ..och jakie ja bym mu teraz piękne rzeczy chciała ofiarować...Twoje są tak śliczne, dopracowane i delikatne i wyjątkowe. No musiałam posłodzić , bo aż miło oko zawiesić ! Pozdrawiam Cie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję Tobie Kochana Oleńko, za słodkie jak miód słowa...:) Dobrze, że mamy jeszcze jakieś wspomnienia, które trzymają nas w magicznym niebycie:)
      Pozdrawiam i przesyłam buziaki:)

      Usuń
  16. Piękne te Twoje serduszka, nostalgiczne takie, podobnie jak same zdjęcia w klimacie,ciekawi mnie jak to zrobiłaś swoją drogą, super wrażenie! Gratulacje! pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Dziękuję za miłe słowa...
      jeśli masz jakieś pytania, to pytaj, ja postaram Ci się na nie odpowiedzieć:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń