sobota, 25 stycznia 2014

Różane CANDY...:)





Witajcie:)

Dzisiaj uroczysty dzień na Różanej Ławeczce...

po raz pierwszy urządzam i zapraszam na

  Różane Candy...

czuję się tak jak rok temu, kiedy tworzyłam razem z Jagą Różaną Ławeczkę...

ile się od tego czasu zmieniło?
ile się nauczyłam?
 ile nowego zobaczyłam, spróbowałam...?
ilu fajnych ludzi poznałam?

powiem Wam w sekrecie, że najbardziej czekałam na pierwsze komentarze...
zastanawiałam się, czy moja Różana Ławeczka przebije się
wśród tych wszystkich przebojowych blogów...

od samego początku wiedziałam  o czym chcę pisać i czym się chwalić...
Różana Ławeczka to nie tylko blog o mojej Pasji, 
marzy mi się taka przystań, do której
może nie wszyscy, ale część trafi, by miło spędzić czas...
stąd moje niektóre refleksje na temat życia...
chciałabym abyście, tak jak niektórzy moi Goście piszą
mogli :

"zasiąść z gorącą herbatką i zatrzymać czas na jakąś minutkę"

to, że Jesteście ze mną jest dla mnie i mojej Różanej Ławeczki 
największą nagrodą...

Dziękuję  za wszystkie wyróżnienia jakimi mnie obdarowałyście.


Dziękuję również moim stałym Czytelniczkom i Tym , które
niedawno do Nas dołączyły...
zostańcie proszę na dłużej...

a teraz najważniejsze...

 Różana Nagroda:)

jest nią Różana Tabliczka Szczęścia...
zrobiona ze starej deski, pachnącej woskiem...
widniejący na Niej napis jest jednym z moich ulubionych...
a żeby było różanie, to dodałam różane serducho...





mam nadzieję, że spodoba się Wam moja główna nagroda...

dodatkowo postanowiłam uhonorować
 trzy pierwsze osoby, które 
wyrażą swą chęć  udziału  w zabawie- nagroda NIESPODZIANKA...

oto zasady 
 Różanego Candy


1. umieść proszę powyższy baner na bocznym pasku Swojego bloga,
 z wpisem Różane Candy do 28 lutego,


2. zostaw komentarz pod postem,

3. będzie mi niezmiernie miło, jeśli dołączysz do grona moich obserwatorów,



4. osoby, które bloga nie posiadają, zostawcie adres e-mail w komentarzu.


ps. niestety wysyłka tylko na terenie Polski:)


zapraszam do zabawy...


ufff... pierwsze koty za płoty...
mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam:)


Buziaki:)

100 komentarzy:

  1. No to się ustawiam i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że przyjęłaś zaproszenie:)
      Jesteś pierwsza, więc należy Ci się obiecana NIESPODZIANKA...proszę prześlij mi na mojego email swój adres do wysyłki, a niespodzianka zawita u Ciebie zaraz po ogłoszeniu wyników Candy:)
      Buziaki:)

      Usuń
  2. Z radościa biorę udział! Moc życzeń rocznicowych! Wielu kolejnych blogowych lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że przyjęłaś zaproszenie:)
      Jesteś druga, więc należy Ci się obiecana NIESPODZIANKA...proszę przypomnij mi na mojego email swój adres do wysyłki, a niespodzianka zawita u Ciebie zaraz po ogłoszeniu wyników Candy:)
      Buziaki:)

      Usuń
  3. Lubie wracać na Twojego bloga :) u mnie teraz też candy i zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że przyjęłaś zaproszenie:)
      Jesteś TRZECIA, więc należy Ci się obiecana NIESPODZIANKA...proszę prześlij mi na mojego email swój adres do wysyłki, a niespodzianka zawita u Ciebie zaraz po ogłoszeniu wyników Candy:)
      Buziaki:)

      Usuń
    2. O, będzie niespodzianka! A przy okazji zapraszam na moje candy :)

      Usuń
  4. Z przyjemnością zasiadam z kawką w ręku do podglądania Różanej Ławeczki. A jak uda cie cos wygrać to będę tym bardziej zadowolona. Wielu blogowych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że skorzystałaś z zaproszenia...życzę powodzenia i dziękuję, że Jesteś z Nami na Różanej...:)
      Buziaki:)

      Usuń
  5. Z chęcią wezmę udział w Candy :) Tym bardziej, że jest to pierwsze Twoje Candy :) I życzę jeszcze wielu Różanych wpisów !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączam się, a jakże! Nie wybaczyłabym sobie, gdybym nie spróbowała zdobyc takiej pieknej dehcy z serduszkiem ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że odwiedzasz Różaną i bawisz się z nią, życzę powodzenia:)
      Buziaki:)

      Usuń
  7. Gratulacje!
    cieszę się, że odnalazłam Ciebie i twojego bloga w gąszczu internetowego bałaganu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla Różanej wielkie wyróżnienie:) Dziękuję:)
      Buziaki:)

      Usuń
  8. O i ja się dołączam, a deska cudna, piękna, taka moja!!!! Jejku, pasowała by do mojego zacisza domowego, jest w 100% w moim stylu i guście - muszę Ci powiedzieć w sekrecie trafiłaś w mój gust!!!! Nawet mojemu mężowi się to nie udaje:-) Haha, ot taki mały żarcik. Cóż, pozostaje mi mieć nadzieję na bycie szczęśliwą posiadaczką takiego cuda!!! Życzę Różanej Ławeczce dużo sukcesów, a wszystkim odwiedzającym aby tutaj pozostali na zawsze:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak piękne słowa i nie słodzę:) Powodzenia:)
      Buziaki:)

      Usuń
  9. Ja również przyłączam się do zabawy,udział w niej wezmę z wielką przyjemnością.Wspaniałą nagrodę wyczarowałaś...zacieram rączki hi,hi.Życzę mnóstwa wpisów na Różanej Ławeczce :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nagroda jest przecudna ,taka z duszą i mądrym przesłaniem :) Życzę Ci wielu wspaniałych pomysłów i cieszę się ,że trafiłam na Twojego bloga.Będę tu często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że Jesteś z Nami:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. staję w kolejce po takie cudeńka ...może kiedyś wreszcie do mnie się uśmmiechnie szczęście:))))
    lubię tutaj wpadać bo tu jest tak jakoś inaczej ,klimatycznie ..hm ,nie wiem ale jest tu pieknie i życzę kolejnych lat a ja czasem po cichu zasiadę na tej ławeczce by nakarmic dusze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo...właśnie takie przesłanie niesie Różana...coś dla Dusz i Oka:)
      Buziaki:) Trzymam kciuki:)

      Usuń
  12. No nie, a chciałam być pierwsza :( powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi bardzo, ale jest szansa na główną nagrodę:)
      Buziaki:)

      Usuń
  13. Różana Ławeczko gratuluję rocznicowego Candy, do którego z wielką chęcią przystąpię,muszę powiedzieć, że motto, które wybrałaś odzwierciedla najprawdziwszą prawdę, której nie trzeba ubierać bardziej, cudna nagroda dla szczęciarza, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i myślę, że takie przesłanie powinno dotyczyć każdego domu, tego pełnego przepychu i tego skromnego...o ile świat byłby lepszy...
      Buziaki i życzę powodzenia:)

      Usuń
  14. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych:) Do kolejki oczywiście stanę i może mi się poszczęści:))
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i niech Moc będzie z Tobą :), właściwie to SZCZĘŚCIE:)
      Buziaki:)

      Usuń
  15. Ja też przyłączam się do zabawy- może los będzie dla mnie szczęśliwy-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. I Ciebie Agnieszko miło było poznać ! Trafić tu , poczytać , zadumać się i załapać bardzo ciepłego klimatu. Piękne Candy , które nie mogę pominąć obojętnie :) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Olu, że Masz ochotę pobawić się z Nami...:)
      Trzymam kciuki i przesyłam buziaki:)

      Usuń
  17. Kochana moja droga Agnieszko, gratuluję roku, wspaniałego roku pełnego w piękne nowe prace, wspaniałych ludzi i..pełnej ławeczki zaprzyjaźnionych dusz. Czego mogę Ci życzyć...wszystkiego najpiękniejszego, najwspanialszego,żebyś miała mnostwo swoich pięknych zamówień,żeby wszystkie marzenia się spełniły i żebyś tak pięknie pisała jak zawsze...bo dla mnie to relaks, dla mnie to poezja i dla mnie to odpoczynek.
    Wspaniałe CAndy, BIORĘ udział, bo przejść obojętnie koło takich nagród nie można. Obserwuję od dawna, będę to robić chyba do końca blogowania.
    Banerek na pasku bocznym no i trzymam mocno kciuki...bo kto wie, do kogo się szczęście uśmiechnie.
    Pozdrawiam i zapraszam w me strony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo moja blogowa Duszyczko:) Wiem, wiem Ty zawsze Jesteś na Różanej i machasz nóżkami...:) za to Ci bardzo dziękuję :)
      Cieszę się, że dopisujesz się do zabawy i trzymam kciuki bardzo mocno:)
      Buziaki:)

      Usuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku!☺
    Z przyjemnością zapisuję się na różane candy!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, że Jesteś z Nami:)
      Powodzenia i buziaki:)

      Usuń
  19. Och! Trafiłam tu przez przypadek i zakochałam się w klimacie, który tu stworzyłaś! Po prostu nie chce się stąd wychodzić, więc rozsiadam się wygodnie i zostaję na dłużej:)
    Przyłączam się również do zabawy życząc Ci wielu następnych rocznic!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach serce rośnie jak przybywają na Różaną nowe Czytelniczki:)
      Witaj i dziękuję, że Jesteś ...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  20. i zatem ja stane w kolejce po szczęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha , no witam, witam i szczęścia życzę:)
      Buziaki:)

      Usuń
  21. biorę udział, uwielbiam takie rzeczy,
    fabulous-christmas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ach, z miłą chęcią ustawiam się kolejeczce!

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...no jakżeby mogło być inaczej:) dzięki, że Jesteś z Nami...
      Buziaki:)

      Usuń
  23. Będzie dla mnie zaszczytem załapać się na tak wspaniałe candy. Dziękuję, kciuki trzymam mocno. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Trafiłam tu przepadkiem i pierwsze co zrobiłam to dodałam Ciebie do moich obserwowanych blogów, Twoje prace mnie zachwyciły. Następne co zobaczyłam to informacja o candy oczywiście się zapisuję- nagroda jest przepiękna - byłabym szczęśliwa mając coś takiego w domu bo zawsze wracając z podróży do domu wypowiadam te słowa.Życzę wszystkiego najlepszego z okazji roczku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na Różanej Ławeczce:) Dziękuję za tak miłe słowa i fajnie, że zostajesz z Nami...
      Miłej zabawy i powodzenia:)
      Buziaki:)

      Usuń
  25. Uwielbiam takie drobiazgi, czasem sama też coś"zmaluję". Z chęcią zapisuję się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie. Obserwuję jako Ma.kesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na Różanej...cieszę się , że trafiłaś tutaj...
      Pozdrawiam i życzę wygranej:)

      Usuń
  26. i ja z miłą chęcią dołanczam się do rozdawajki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana gratuluję Ci blogowego roczku i życzę kolejnych, równie owocnych :)) Tworzysz wyjątkowy klimat, który sprawia, że na Różaną chcę się wracać :) Z przyjemnością wezmę udział w Twojej rocznicowej zabawie. Pozdrowień moc, Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że bawisz się z Nami...
      Buziaki i powodzenia:)

      Usuń
  28. Gratuluję wspaniałych osiągnięc w blogowaniu.Podglądanie Twojej twórczości to sama przyjemność. Jestem wierną obserwatorką i zapisuję się po przygotowaną przez Ciebie deseczkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś prawdziwą mistrzynią rękodzieła, uwielbiam Twoje prace. Ja również z ogromną przyjemnością przyłączam się do candy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki i fajnie, że przyłączyłaś się do zabawy:)
      Buziaki:)

      Usuń
  30. Dziękuję za zaproszenie - ustawiam się ładnie w kolejce. alejainspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj i dziękuję za to ,że Jesteś z Nami:)
      Powodzenia:)

      Usuń
  31. Ciekawe miejsce, do którego trafiłam całkiem przypadkiem ;) Cieszę się bardzo z tego powodu i już zaczynam obserwację. Przy okazji przyłączam się do zabawy bo piękne dzieło do wygrania ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na Różanej i dziękuję, że bawisz się z Nami:)
      Powodzenia:)

      Usuń
  32. candy jest dobrym sposobem na poznanie nowych ciekawych miejsc, inspirujacych ludzi i tak tez sie stalo teraz bardzo ciekawy blog pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marta Cieszę się, że spodobała się Tobie Różana Ławeczka i jej klimat...
      Dziękuję, że bierzesz udział w Różanym Candy i życzę powodzenia:)

      Usuń
  33. oczywiście staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. chętnie wezmę udzial w candy, jestem u Ciebie pierwszy raz , ale jest tu takmiło, że będę zaglądać częściej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na Różanej, jak miło, że Jesteś z Nami:)
      Powodzenia:)

      Usuń
  35. Piękny prezent! Nie miałabym nic przeciwko przygarnięciu go :)
    Zapraszam w odwiedziny: www.handmadebyjo2013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj Asiu na Różanej:) ciszę się, że Jesteś z Nami :)
    życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  37. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na Różanej:) Bardzo się cieszę, że bawisz się z Nami:)
      Powodzenia:)

      Usuń
  38. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również przyłączam się do zabawy, fajny blog, dobrze, że tu zajrzałam.
    http://arte-by-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu:) Cieszę się, że przyłączyłaś się do zabawy:)
      Powodzenia:)

      Usuń
  41. Pięknie tu u ciebie:) przyłączam się do zabawy:) banerek na pasjegosienki.blogspot.com
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Jesteś na Różanej i życzę powodzenia:)

      Usuń
  42. Zapisuję się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i ogromnie zapraszam na Różaną Ławeczkę...
      dużo szczęścia :)

      Usuń
  43. Witaj Ławeczko, trafiłam dziś do Ciebie od Polinki:-)
    Zapisuję się na candy, choć prawdopodobieństwo wylosowania nagrody jest znikome!!! Ale nie o to chodzi ( choć bardzo bym chciała mieć taką piękną nagrodę), najważniejsze dla mnie jest to, że trafiłam na kolejnego pięknego bloga, którego będę odwiedzać, bo ma urok i klimat. Kocham wszystko co różane, z pasją pokazywałam na swoim blogu królestwo naszych róż! Róża to symbol piękna i romantyczności. Zachwycił mnie tytuł Twojego bloga. Będę go czytać- to masz pewne!
    Jeśli zechcesz- zaglądnij do mnie- wszak obie kochamy RÓŻE:-)))
    http:/5porroku.blogspot.com/
    I radości blogowania Ci życzę, a w życiu piękna- różom podobnego....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu na Różanej...jestem bardzo zadowolona, że trafiłaś tutaj:)
      Zostań proszę i życzę powodzenia:)
      Buziaki:)

      Usuń
  44. obserwuję Twój blog od niedawna i bardzo mi się u Ciebie podoba, oczywiście ustawiam się w tej ogromnej kolejce po cukiereczki które przygotowałaś :)
    banerek na http://blog.decorre.pl/
    pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w moich skromnych progach i życzę szczęścia...:)
      Buziaki:)

      Usuń
  45. To i ja ustawiam się w kolejce. :)) Jak stworzone do mojego mieszkanka.
    Banerek wisi tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że Jesteś z nami ...
      Buziaki:)

      Usuń
  46. Dziękuję i nie omieszkam zajrzeć:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne drobiazgi w sam raz do mojego różanego pokoju :)
    Dopisuję się do zabawy :).
    Link u mnie: www.zaplatana.blogspot.com zapraszam :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, cieszę się, że odnalazłaś moją Różaną Ławeczkę:)
      Życzę szczęścia w zabawie:)
      Buziaki:)

      Usuń
  48. Cieszę się, ze trafiłam do Ciebie i mogę razem z innymi "zatrzymać się na tzw. minutkę" w tych kręgach. Wiem, że jestem na szarym końcu, ale mimo to chetnie wezmę udział i zagoszczę na dłużej:)
    www.adhome-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na Różanej:)
      Cieszę się, że przysiadłaś i zostajesz:)
      życzę powodzenia:)

      Usuń
  49. Witam, trafiłam do Ciebie przeglądając inne blogi...i bardzo się cieszę,że tu zawitałam bo napewno zostanę !! Piękne prace!!! Takie klimatyczne, w moim guście !! Gratuluje rocznicy i oby dalej wena twórcza Cię nieopuszczała, życzę wielu, wielu pomysłów i ciekawych prac :):)
    Oczywiście ustawiam się i ja w kolejce po te cudeńka :) Może bede miała prezent na urodziny :)
    Banerek u mnie -->http://anett-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Anetko:)
      Baw się z nami i zostań stałym Gościem:)
      Powodzenia!

      Usuń
  50. Trafiłam tu przypadkiem i ... zostaję ! Żeby przysiąść na chwilę, w spokoju i ciszy różanego ogrodu... W Twoich pracach jest coś co sprawia, że czas zwalnia, wręcz staje w miejscu. A w rzeczywistości wyścigu szczurów, przychodzi taki czas, że trzeba odetchnąć. Chętnie powalczę o tą cudowną nagrodę, żeby po gonitwie móc usiąść z z kubkiem herbaty i powiedzieć "wszędzie dobrze.."
    Gratuluję roczku i życzę kolejnych równie twórczych lat:)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola (aries1804@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Karola:)
      Dziękuję za pochwały i za to, że Jesteś z nami...
      Trzymam kciuki:)

      Usuń
  51. Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Banerek podlinkowany tu: http://lalovo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń