wtorek, 12 marca 2013

To chyba jakieś żarty !!!





     

      Myślała, że zimę to my już pożegnaliśmy, ale :" W MARCU JAK W GARNCU'" przysłowie się sprawdziło. Szkoda tylko, że te moje krokusy, hiacynty i przebiśniegi znów pokryła wielka puchowa pierzyna.
      Nie zrażając się złą aurą, znów poczyniłam parę przedmiotów, którymi zaraz się z Wami podzielę:

      * skrzyneczki na bibelotki :)



                                                          

     * dwie piękne niciarki na nici, guziczki i inne przybory do szycia :)




    

   * wiosna idzie, więc przydałyby się nowe wieszaczki na ciuszki :)






  *a do ziółek, które właśnie mam zamiar posadzić poczyniłam tabliczki :)




                                                    
* dorobiłam do tacy lawendowej  serwetnik i chlebaczek też w tym deseniu


                                                         

* kolejny wianek papierowy, który robi furorę wśród znajomych, tym razem:  Człowiek witruwiański Leonardo da Vinci



no i na koniec coś dla milusińskich :)


                                             

 A na koniec piękna piosenka dla wszystkich moich kochanych"podglądaczy: Joe Dassin- Et Si Tu N 'exstais Pas, co w wolnym tłumaczeniu brzmi: " I gdybyś nie istniała... "                  



              

       Dzięki za uwagę :) Byle do wiosny :)                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz