środa, 27 marca 2013

Szybki przepis na PISANKĘ :)





     Witam moje wierne czytelniczki :)

Dzisiejszy post będzie dla tych, które postanowiły samodzielnie wykonać PISANKĘ z papieru. Nawiasem mówiąc w tym roku, to one będą królowały w moim wielkanocnym koszyczku. A więc zaczynamy. Nic prostszego. Wystarczy: 

* parę pożółkłych kartek, które tniemy w paseczki
* klej magik
* ozdoby: koronki. guziki, wstążeczki, sznurek itd.
* no i najważniejsze - jajo styropianowe



Każde jajko należy starannie okleić paskami z papieru, tak by przywierały równo do jaja i nie było przerw po między nimi. Następnie przez chwilę czekamy, by nasze jajeczko wyschło. A teraz ozdabiamy, czym dusz zapragnie. Ja użyłam moją ulubioną koronkę, kwiatki zrobione na szydełku, no i skrawki materiału, z którego" uwiłam"kolejne kwiatki:)


                                                                 


       Pokusiłam się również o sznurek, którym owinęłam inną pisankę. Tutaj trzeba więcej czasu, ponieważ sznurek może się przesuwać i źle nam oklei naszą pisankę. Ozdobiłam również kwiatkami i dodałam parę kolorowych wstążek.



Niektóre PISANKI zdobiłam obrazkami, które wydrukowałam na materiale. Obrazki znalazłam w necie http://graphicsfairy.blogspot.com/. Polecam:)




   Myślę, że moja propozycja na WIEKANOCNĄ PISANKĘ spodoba się Wam, więc zapraszam do tworzenia własnych pisanek. Mam nadzieję, że sprawi Wam to dużą frajdę:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz