środa, 20 marca 2013

...przyszła Wiosna, ale ...






            ...przyszła Wiosna, ale za oknem nadal Zima. Powoli wszyscy mamy już jej dość.Takich zasp to chyba nie było nawet w styczniu. Dobrze, że mam co robić, bo depresja murowana. A więc otwieram szeroko drzwi i czekam na WIOSNĘ :)


                                                                

           Mam nadzieję, że Zauważyłyście zmiany jakie nastąpiły w Różanej Ławeczce . Próbuję ją trochę zmodernizować i znając siebie na pewno to jeszcze nie koniec :)
Założyłam kącik: Różana Ławeczka poleca, postaram się tam zaznaczać wszystko to, co mogłoby Was zainteresować, a co ja uwielbiam i kocham. Mam nadzieję, że coś wybierzecie dla siebie. Zapraszam :)



             Pomimo niekorzystnej aury, zbliżają się święta Wielkanocne, a co za tym idzie  - PREZENTY, które każdy chyba lubi. Ja osobiście bardzo lubię dostawać, ale jeszcze bardziej lubię dawać. Chciałabym Wam pokazać i zaproponować coś od siebie:



                                                           skrzyneczki, pudełeczka...


                                       
                                                              
                                          dwa tryptyki retro  "Koty" i "Dziewczynki'







skrzyneczki - niciarki lub pojemniki na kuchenne przyprawy dla mamy lub babci :)







a dla przyjaciółki  parę innych bibelotów :)


Nie zapomniałam też o Nas, bo przecież też nam się od  życia coś należy - skrzyneczka na małe"przydasie" ha ha ha ...


                                     

        To tylko kilka propozycji, a może być ich wiele.

        Na dziś to już koniec, ale jak tylko coś wymyślę i " zdziałam", na pewno się pochwalę.
Buziaki :)


                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz