sobota, 30 marca 2013

Alleluja !!!






                    Moje Kochane to moje pierwsze Święta Wielkanocne z Wami, dlatego chciałabym Wam podziękować za to, że Jesteście ze mną nawet wtedy, gdy szaro i mokro za oknem. Proszę o komentarze te dobre i te złe, bo one mogą być dla mnie bardzo konstruktywne:)
                    Chciałabym życzyć Wam miłości w te wiosenne poranki i ciepła w chłodne wieczory. Bądźcie radosne nawet wtedy, gdy ktoś sprawi Wam zawód, bo nie warto się martwić. Głowa do góry:)
                                           
                   A teraz kilka przepięknych kartek vintage, które znalazłam w necie:
                                                         












   Prawda, że piękne. Każda z nich niepowtarzalna. Mogłabym godzinami wpatrywać się w ich niepowtarzalne kolory. Mam nadzieję, że również Wam się spodobały.

       PS. Różana Ławeczka zaprasza do odwiedzin etykiety: Różane przepisy, gdzie podam Wam przepis na extra szybką BABKĘ WIELKANOCNĄ




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz