niedziela, 7 lipca 2013

Letnie Małe Co Nie Co :)

                                                                           

Witajcie:)
Kubuś Puchatek uwielbiał miodek, a ja uwielbiam letnie koktajle.
Wiem, znowu się spóźniłam, ale tak ostatnio mam. Sezon truskawkowy powoli za nami,
a ja o koktajlach truskawkowych...
...ale wczoraj Monia przyniosła mi J A G O D Y :), więc
teraz będzie w sam raz



Przepis na Letnie Małe Co Nie Co...

Potrzebne Nam będą :

* truskawki
* jagody 
* listki mięty
* maślanka lub kefir
* trochę cukru




A teraz minimum ruchu :)
Wrzucamy wszystko do miksera ,
zalewamy kefirem, dosypujemy cukru i...
koniecznie dodajcie dwa listki mięty - napój będzie 
bosko-miętowy (tajnik Moni):)



Miksujemy do rozrzedzenia składników i...


wlewamy do naczynia, wkładamy do lodówki, a potem
kosztujemy dej dobroci :)



Nie zapomniałam o moim Dobrym Duchu od strony kulinarnej ha ha ha ...
Monia żebyś nie mówiła, że kuchnia to mój wróg :)


Życzę Wszystkim S M A C Z N E G O !!!




PS. Łatwe, miłe i przyjemne i SZYBKIE :)

POZDRAWIAM MNIAM MNIAM...

2 komentarze:

  1. Już czuję ten smak koktajlu z delikatną nutką mięty, orzeźwiająco- ekscytujący :-))

    OdpowiedzUsuń